Fegyvertelen

Így lettem autentikus tüntető

2018. április 17. - Kristóf Tarnay

image_1.jpgFotó: /HVG.hu

Megafonnal a vállamon, hátizsákkal, sárga mellényben, táblával a kezemben, felállva a metrókijáróra, ezzel őrületbe kergetve szervezőtársaim "de a HVG fotósa ezt kérte" - és igen, remek kép lett!

Viszont a transzparensemről többen jelezték, hogy nem mindenki értette, szóval kifejtem. Amikor másfél éve megszűnt a Népszabadság, akkor Németh Szilárd entellektüel rezsiman (aki csökkentett a rezsimen) lenyilatkozta, hogy ideje volt, hiszen a Szabad Nép volt az elődje. Igen ám, sok médiumnak volt vállalhatatlan elődje (mások meg éppen régen voltak csak vállalhatóak), de mi a mai Szabad Nép, azaz az egykori kommunista állampárti propagandának mi felel meg ma? - tettem fel a kérdést magamban, és így született meg a mém, amelyen az Origo, a 888.hu, a Magyar Idők, és a Lokál logóit szerkesztettem át "Szabad Nép"-re. 

(Csavar, hogy a 888 lekopizta a 444 által már sajnos rég elhagyott, de a kezdetekkor alkalmazott fejlécidézetet, amelyben jelenleg épp Soros "ellenzékeként" titulálja önmagát, és ide be tudtam illeszteni a "világ proletárjai, egyesüljetek"-et a szabadnépesített 888-logó alá.)

Most pedig, amikor a Népszabi után a Nemzet is megszűnt, és a tüntetésre nem jutott most más kreatív transzparens az eszembe, legyártottam hát ezt a mémet kinyomtatva, kartonra ragasztva.
Ennyi a sztori, ez a kép amúgy állítólag benne lesz a csütörtöki HVG-ben, és nyilatkoztam is nekik.

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyvertelen.blog.hu/api/trackback/id/tr813840332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása