Fegyvertelen

Tulajdonképpen miért kell kiállnunk Nagy Blanka mellett?

2019. április 18. - Kristóf Tarnay

Ismerem Blankát, jóban is vagyunk, ennyi elfogultság engedtessék meg nekem, de ez visszafelé is igaz: a vele szemben írt szavaim néha ridegnek tűnnek, de nem azok, csupán le akarom csupaszítani a legvégsőbb jelenségig, ami ellen viszont föl kell hördülnünk mindannyiunknak. Egyébként tehetséges szónoknak tartom, nem a kecskeméti beszéde volt a legerősebb, és remélem, halljuk még sokszor valamilyen formátumban.

Szóval kiállás. Nem önmagában azért kell kiállnunk mellette, mert elmondott egy beszédet, és ezért a támadások kereszttüzébe került. Sokan mondtak beszédeket, az olykor ellenzéki királycsináló 444 elég bulvárpolitik-kontraszelektív módon pécézte ki az ő videóját, és tette ezzel országosan ismertté, de ezáltal egyáltalán nincs egyedül, nagyon sokunkat támadtak tüntetésen elmondott beszédekért, ez talán még a politika része valahol, azt is mondhatjuk, sajnos, meg ez a politikai színház eleme, de tudjuk, hogy ez hogy működik.

Nem is azért, mert diák, és én őszintén szólva abszolút egyszer és mindenkorra szeretném hanyagolni a korkártyát a politikából, ez ugyanis nagyon káros, és hiába néz ki jól odafele (ilyen fiatal vagyok, és már beleszólok a politikába), mindig és kódoltan, automatikusan visszafele is elsülhet és el is fog sülni (ilyen fiatal, még a seggén a tojáshéj, mit pofázik bele a felnőttek dolgába), és ha ez utóbbin - jogosan - fölháborodunk, akkor álszentség és következetlenség ez előbbit retorikai elemként használni, tehát nem szabad csinálni.

Nem is azért, mert ótvar kis prolinak nevezte valaki, aki abból él, hogy másokat ótvar kis prolinak nevez, és részben önmaga és szimpatizánsai, részben mi, az ezeken felháborodó liberális olvasók tartjuk benne ebben a szerep általi ketrecében. Ez is előfordul, ez gyakorlatilag bevallottan színház, ahol megy az adok-kapok, aztán hazamegyünk és lefekszünk aludni.

Hanem azért, ami ezután következett a jegyeivel és az ellenőrzőjével. Ne legyenek kétségeink, ne gondoljuk, hogy ezt a lejáratókampányt hosszú brainstormingok előzték meg, valószínűleg Habonynak ki se kellett szállnia a kádból egy kiadós szippantás a jóból este után, a Ripost szerkesztőinek NER-kompatibilis házmesterlelkében ugyanis zsigerből megszületett a válasz: mit pofázol, kisanyám, inkább tanulnál!

Ez a cikk kicsit hosszabban, de nem sokkal szofisztikáltabban pont ezt tartalmazza. Hogy a 30 alatti fiatalok csak építés alatt álló robotok, alattvalók, és ha túl sokat ugrálnak, bármikor azt lehet nekik mondani, hogy ülj le, fiam, egyes! Ebben a gondolatvilágban a diákok csak alattvalók, másodlagos állampolgárok, jogaik természetesen nincsenek, a kritika, amit megfogalmaznak csak egy rossz kamasz hisztije, és mit pofázik úgy? Majd ha az igazgatót dicséri, szerepelhet a köztévében, és ennyi. Ha sokat pattog, elővesszük, mert mindig elővehetjük az ellenőrzője által, úgyis ezzel le lehet járatni, erre már senki nem mond semmit, hiszen a magyar népléleknek amúgy is pont ez jut eszébe, amikor harminc év alattit lát a képernyőn.

Mert egy diák annyit ér, ahányasra épp bemagolta a Pitagorasz-tételt, és ez ellen úgy sem fog és nem is mer soha senki szólni, mert akkor bizony róla is kiderülne, hogy nem volt kitűnő, csak mára már eldugta otthon a sufniba az ellenőrzőkönyvét és retteg, nehogy valaha előkerüljön.

A prüdéria, az álszentség, amely kiakadva tabuként eltolva magától úgy kezeli a trágárságot, mintha ők maguk sose mondanának ilyet, csak hab a tortán.

Amennyiben ez ellen a világkép ellen nem állunk ki minden lehetséges módon, és nem utasítjuk el azt a szemléletet, amely a diákok teljes lényét a pillanatnyi ötfokú érdemjegyéből vezeti le, ebből származtatja, hogy a teljes individuumuk mennyit ér, akkor minden harminc év alatti véleménynyilvánításának, szakmai karrierjének, létezésének jogosultságát is megkérőjelezzük, elsmerjük, nem kéne léteznünk, fiatalok és taknyos kis senkik vagyunk még a politizáláshoz, jobban tesszük, ha leülünk és az ellenőrzőnkbe mélyedve elszégyelljük magunkat, és fölmondjuk a másnapi memoritert, nehogy körmöst kapjunk a tanárbácsitól.

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyvertelen.blog.hu/api/trackback/id/tr1614773226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DFK 2019.04.21. 06:05:52

@I-Work: a külföldön dolgozó de papíron itthon élők levélszavazási lehetősége lenne az igazi jogegyenlőtlenség. Mert akkor mindenkinek joga kellene legy a levélszavazás.

DFK 2019.04.21. 06:18:43

@I-Work: kérdés, ha külföldön dolgozik, akkor hogy fizet adót itthon?
Bizony gazdasági szempontok alapján a kinnt dolgozónak kevesebb joga legyen beleszólni a dolgokba, mint a határontúlinak. Ugyanis a kint dolgozó képzését az ország közössége fizette, de abból a befektetésből semmit se lát; nem fizet tb-t itthon, de a szülei egészségügyi ellátását azért csa fizetik akik itthon maradtak, ráadásul olyan is van, aki ha komolyabb a gond, hazajön gyógyítattni magát; nem fizet nyugdíjjárulékot, de a szülei nyugdíját mi itthonmaradottak fizetjük. Szóval ők azok, akik csak kapnak, nagyon sokat, de sosem adnak.

gigabursch 2019.04.21. 06:49:46

Inkább apuci állna ki mellette két jóképű makarenkói pofonnal, hogy tudja hol a helye és mi a dolga.

gigabursch 2019.04.21. 06:52:14

@I-Work:
Kicsit tudatlan vagy, de majd kinövöd.
Nézz körül az összes körberajongott demokráciádnál.

gigabursch 2019.04.21. 07:02:59

@Comte de Gippaud:
A szerencsétlen kiscsaj azt sem veszi észre, hogy hasznos hülyének tartják, majd eldobják, mint a rongyot.

goumideaumineaux 2019.04.21. 07:33:40

Azt vajon elfelejtjük, hogy annó O1G ugyanonnan indult? A hatalom akkor más eszközökkel dolgozott, meggumibotozták, bezsákolták, de 88-89-ben ő sem volt több Blankánál. Most már nehéz lenne eladni a gumibotozást, ezért karkatergyilkolnak, szoknya alá fényképeznek, stb., nehogy orbáni magasságokba juthasson Blanka.
Az erkölcs sosem volt része OVi értékrendjének, lehet, apja már kicsi korában kiverte belőle.

Helga Beauty Salon. 2019.04.21. 08:12:02

@goumideaumineaux: Azt vajon elfelejtjük, hogy annó O1G ugyanonnan indult? A hatalom akkor más eszközökkel dolgozott, meggumibotozták, bezsákolták, de 88-89-ben ő sem volt több Blankánál..........................

Látom gördülékenyen jön belőled a nettó ostobaság és még büszke is vagy rá!
Blankát nem gumibotozták meg a kutya sem nyúlt hozzá és egyenlőre az érettségije is necces, ahogy hallom a híreket a tanulmányi eredményeiről. Orbán akkor már egyetemista volt és vezető, nem pedig egy ócska döglődő politikai oldal buta kis bábja. Tehát ha az ugyanonnan indulást nézed, akkor az a közös pont maximum az óvodai korszakuknál volt utoljára!

goumideaumineaux 2019.04.21. 08:42:20

@Helga Beauty Salon: Kedves, de ostoba Salon!
Egy szóval sem állítottam, hogy Blankát meggumibotozták.
88-89-ben még a Nyugat (amiért akkor "kivont karddal" OVi harcolt) döglödő imperializmusnak volt titulálva a hatalom által. Csakúgy, mint ma a liberalizmus a jelenlegi hatalom által.
Meglátjuk, melyik fog tovább élni. Remélem, vigyázó szemedet Isztambulra veted.

Helga Beauty Salon. 2019.04.21. 08:46:24

@goumideaumineaux: Meglátjuk, melyik fog tovább élni. Remélem, vigyázó szemedet Isztambulra veted...................

Hoppácska! Isztambult miért írtad , miképpen kapcsolod hozzám? Kérlek fejtsd ki a gondolatmenetet, mindig is érdekeltek a mongolidióták lelki motivációi!

Pipas 2019.04.21. 09:16:56

@goumideaumineaux: "szoknya alá fényképeznek"

Ne hazudj, a szoknya fölé fényképeztek. :D Menj és nézd meg azt a rohadt fényképet mielőtt új vallást kezdenél! :D

goumideaumineaux 2019.04.21. 09:21:28

@Helga Beauty Salon: Hát igen, elég magadba nézni, ha a mongolidióták lelki motivációi érdekelnek. (Mindig is kedvencem volt az óvodai szintű beszélgetés).
Bocs, elfelejtettem, hogy a fidesztrollok egyedül a "köztévéből" tájékozódnak és oda ez a hír nem kerülhetett be. Erdogan épp azért tajtékzik, mert illiberális rendszerének falai éppen repedeznek. Isztambul lakosainak elege lett a helyi NER-ből és ellenzéki polgármestert választottak. (Ezt a hírt egyébként a Google elemi használatával is ki tudtad volna kutatni a netről, persze ahhoz erőfeszítéseket kellene tenni az igazi hírekért, de neked ott van az egy perc migráncs.)

histar007 2019.04.21. 09:48:54

Blanka a “böszme elkúrtuk” az “Orbán egy geci” után a harmadik olyan karakter, akit a trágársága írhat bele a történelemkönyvekbe. Pedig az első kettőnek voltak egyéb dolgai is. Ez minimum kétes hírnév. Ha valaki beszáll a felnőttek játékába, akkor ne várja hogy gyerekként kezeljék.
Ha már ekkora a maszatolás a tanulmányi eredmények miatt, akkor nem ártana valóban tisztázni hogy akkor mi is a helyzet. Ha az olyan liberális értékek mint az átláthatóság és a tiszta verseny olyan fontosak, akkor legyen Blanka összes eredménye nyilvános. Ha valaki egyetemre akar menni, akkor oda úgyis kellenek a jelzések. Legalábbis eddig kellettek, a liberális értelmiség a saját soraiba pedig megkövetelte minimum a felsőoktatási részvételt.

Attilajukkaja 2019.04.21. 09:51:51

@histar007:
"Blanka a “böszme elkúrtuk” az “Orbán egy geci” után a harmadik olyan karakter, akit a trágársága írhat bele a történelemkönyvekbe."
A Fideszes mocskolódókat miért hagytad ki?

Attilajukkaja 2019.04.21. 09:54:53

@gigabursch:
"Inkább apuci állna ki mellette két jóképű makarenkói pofonnal, hogy tudja hol a helye és mi a dolga."
Orbánt - saját bevallása szerint - rendszeresen pofozta az apja, mégsem tudja, hol a helye és mi lenne a dolga!

rallus 2019.04.21. 10:08:44

Óvni kell Blankát, mert már megjelenésében is kísértetiesen emlékeztet az öregecskedő Vásárhelyi Máriára! Sajnos lassan elfogy a munkásmozgalom és a liberalizmus eszméivel feltöltött hazaszerető csapat, de a helyüket betölteni pont elég a Blanka kategória. A nagy elődök hatékonyságát ők is képesek hozni...

Helga Beauty Salon. 2019.04.21. 10:18:22

@goumideaumineaux: Bocs, elfelejtettem, hogy a fidesztrollok egyedül a "köztévéből" tájékozódnak és oda ez a hír nem kerülhetett be. Erdogan épp azért tajtékzik, mert illiberális rendszerének falai éppen repedeznek. Isztambul lakosainak elege lett a helyi NER-ből és ellenzéki polgármestert választottak.......................

Édes jó istenem, te tényleg egy elvakult Orbánfóbiás csőlátású libsi vagy! Amit leírtál azt természetesen tudom, de Orbán illiberális rendszere és Erdogané között nincs semmi analógia, ezt egyedül a hozzád hasonlóhasznos idiótáknak mesélték be és ti ész nélkül hangoztatják ezt a marhaságot! Most meg pláne tetszik nektek hogy Erdogannak rossz napjai vannak, de majd felébredsz még, nálunk nem lesz liberális győzelem Budapesten, ahogy a többi dolog sincs köszönőviszonyban sem az Isztambulival! Annyira hülyék vagytok, hogy elég nektek egy Gülbaba türbe avatás és egybemostok mindent nagy ostobaságotokban!
Persze emellett a sikertelenségi sorozat mellett elhiszem hogy ki vagytok éhezve a biztató jelekre és mindenbe belemagyarázzátok Orbán bukását, de baszki...ez kb. olyan lesz mint amikor Caputova győzelmének örvendeztetek eszelősen, mint a boldog majmok, akik meghallják a banánszállító talicska nyikorgását, de aztán lehervad a mosoly a pofájukról, mert csak a víziló fingott! :DDDDDDDDDDDDDD

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.21. 10:49:16

@histar007: "Ha az olyan liberális értékek mint az átláthatóság és a tiszta verseny olyan fontosak, akkor legyen Blanka összes eredménye nyilvános."

Tanulj tinó, ökör lesz belőled!

A liberális átláthatóság és tiszta verseny nem a 18 éves fiatalokra, és nem iskolai bizonyítványára lett kitalálva, hanem arra, hogy a kormány/állam vezetőinek a gyereke, veje, sógora, komája, nertársa ne jusson előnyhöz más állampolgár kárára ezen poziciója alapján. Mint pl. Deutsch Tomi, aki még előre kijelölt miniszter is volt, mert valamiért nem akart neki összejönni az ehhez szükséges iskolai végettség. Oszt mikor összejött, a nagy és átlátható tudásával elvert a beléptető kapura egy valag pénzt. Abból, amibe akár a te adód is benne lehetett. Ócskavasként meg Deutschnak sem kellett a saját szara.

Szóval kéne néha gondolkodni is, mielőtt kinyilatkozol!

2019.04.21. 11:12:18

Blankust hamarosan éppúgy lehúzzák a wc-n, mint Puklit , vagy a fekete nővért. Fast fashion megmondóemberkék..

Rettegek mert ballib vagyok 2019.04.21. 11:45:18

Blanka faszozott és szarozott.
Embereket faszozott és szarozott.
És ez nagyon tetszik a balliberális oldalnak, mert nem az ő embereiket faszozta és szarozta, hanem az ellenséget, a jobboldali konzervatív keresztény blokkból.

S mint ilyen őket faszozni szarozni és gecizni kell. A nagyon intelligens ballib szavazótábor ennyit tud meg a nevét.

Persze ha Blankát vörös fosnak nevezi valaki, haonló retorikai bravúr mentén, mint amit Blanka véghezvitt, akkor sítnak mint a fürdős kurvák, akiket pénzért basznak, mert éppen ez a mesterségük, amit választottak.

Képmutató gyűlölködő bérrettegő hányadák banda az egész ballib geci oldal.

I-Work 2019.04.21. 12:06:33

@DFK: Az a súlyos drága barátom, hogy nem teszel különbséget aközött, akiknek nem fizetnek adót az országban, talán még a nyelvet sem beszélik, - de ezeknek többletjogaik vannak azokkal szemben, akik adót fizetnek.
Az is súlyos, ha nem fogod fel, hogy ilyen rendszer még posztszovjet köztársaságokban sincs.

I-Work 2019.04.21. 12:15:29

@DFK: Érdekelne, hogy a fidesz által vásárolt ukránnak, vagy román bányásznak egészen pontosan milyen jogot kellene biztosítani a választási rendszerben a határon túl élő magyarság szentségének nevében, - egyébként a Magyarországon soha nem élt és itt adót soha nem fizető népességnek ugyan milyen jogon van beleszólása az ország dolgaiba?
A külföldön dolgozók általában Magyarországon fizetnek adót, járulékot, - nem csupán lakcímük van itt, hanem az életük. (Akkor azzal még nem foglalkoztunk, hogy ki, miért vándorolt külföldre, - közel egymillió ember elvándorlása olyan katasztrófa, amit nem lehet álszociális intézkedésekkel helyrehozni).
Egyebekben pedig, ha már az uralkodó állampártnak ilyen a nemzetpolitikája, - akkor szavazhasson mindenki levélben, - mint az összes többi környező és olyan távolabbi országokban is, - amelyekben még csak nem is harsogják naponta, hogy demokrácia van. (Mostanra egy elnöki köztársaságban több szabadságjoga van az embereknek, mint Magyarországon).

I-Work 2019.04.21. 12:16:44

@gigabursch: Gratulálok az érveléshez. Pazar. Mindent elmond. Felesleges is lett volna többet írnia.

I-Work 2019.04.21. 12:33:48

@DFK: ??
A kettős adóztatást kizáró megállapodások szerint választhatnak adóilletőséget azok, akik a külföldi országban még nem telepedtek le. A biztosítási jogállás kérdése még ennél is összetettebb, akik nem jelentkeztek ki Magyarországról, azok fenntarthatják a magyar OEP státuszt. A kérdés sem merül fel, akik kirendeléssel, vagy közvetített munkaerőként dolgoznak külföldön.
(...)
Egyebekben a jóindulatú megközelítés szerint csak tájékozatlan vagy, durvább megfogalmazással elmebeteg.
DFK @" Ugyanis a kint dolgozó képzését az ország közössége fizette, de abból a befektetésből semmit se lát; nem fizet tb-t itthon, de a szülei egészségügyi ellátását azért csa fizetik akik itthon maradtak, ráadásul olyan is van, aki ha komolyabb a gond, hazajön gyógyítattni magát; nem fizet nyugdíjjárulékot, de a szülei nyugdíját mi itthonmaradottak fizetjük."
1. A külföldön dolgozók képzését nem feltétlenül az "ország" fizette, csacsifül, olyan képzés, amely alkalmassá tesz valakit arra, hogy beilleszkedjen egy idegen társadalomba, - az döntő többségben önköltséges.
2. Akik külföldön élnek, azok közül többségben Magyarországon fizetnek adót és/vagy járulékokat, - arról nem is beszélve, hogy támogatják itthon maradt szüleiket, családtagjaikat, Magyarországon fizetnek ÁFA-t, itthon költik el a más országban megkeresett jövedelem javát és ide térnek majd haza!!!
3. Édes drága barátom, halvány fogalmad, ha lenne a nyugdíjrendszerről, akkor nem írtál volna ilyen oltári nagy marhaságot arról, hogy szerinted mi történik a nyugdíjjárulékoddal. (Eleve átalakul a nyugdíjrendszer és mindenki saját aktív élete szerinti teljesítmény alapján képzett fedezet alapján lesz ellátásra jogosult). amúgy olvasgassad az EU irányelvét a nyugdíj ellátásról, valamint gondolkodj el azon, hogy a korhatár 67-70 évre emelkedik, - addig pedig bátran toljad a talicskát, senki más nem fogja helyetted.

VadMacs 2019.04.21. 13:09:09

@DFK:
>Bizony gazdasági szempontok alapján a kinnt dolgozónak kevesebb joga legyen beleszólni a dolgokba, mint a határontúlinak.

Hogyne.
Aki kénytelen volt menekülni a munkanélküliség, a szar fizetések, meg az egypártrendszerre átfabrikált kleptokrácia elől, az fogja be a pofáját, aki meg életében nem tett ezért az országért, az meg kapja a milliós nagyságrendű támogatást (lásd vajdaság). Az egybites fideszbirka szerint ez így természetes, hiszen mindent a c. kategóriás vezérért...

>Ugyanis a kint dolgozó képzését az ország közössége fizette, de abból a befektetésből semmit se lát;

Ahh...
Szóval ha rabszolgának szántunk, akkor pofa be. Még az a szerencse, hogy ma (még/már) nem így működik ez az egész.

>Na, hogyan van ez? Most akkor nem fizet tb-t itthon,

Igaz nem is veszi igénybe, vagy ha igen, akkor kintről fizetik. Esküszöm ebbe döglik bele az egész eü, nem abba, hogy a mai napig vonják ki a forrásokat, strómanokon keresztül húzzák a pénzt itt is, tehetségtelen pártfunkcikat ejtőernyőztetnek fontos pozíciókba, a kórházi személyzet meg jobb híján elmenekül az egész elől nyugatra.

>de a szülei egészségügyi ellátását azért csa fizetik akik itthon maradtak,

Ha dolgozik, akkor fizeti az saját maga. Ha nyugdíjas, akkor meg megdolgozott érte.

>ráadásul olyan is van, aki ha komolyabb a gond, hazajön gyógyítattni magát;

Jaj de sz*r, hogy van pénze magánrendelésen költekezni, vagy fizeti helyette a kinti tb kontójára. Bezzeg idehaza megmutatjuk, mert inkább beledöglünk, mint hogy lámpavasra húzzuk a kitartóidat.

>nem fizet nyugdíjjárulékot, de a szülei nyugdíját mi itthonmaradottak fizetjük.

1.: megdolgozott érte
2.: nem Putyin valagát nyalva kellene azt a kotla rendszert lemásolni, hanem a nyugati jóléti társadalmat. Ja, hogy ott nem zabálhatna a magadfajta semmihez sem értő naplopó két pofára a kondérból, akkor csak maradjon Putyin fincsi valaga.

>Szóval ők azok, akik csak kapnak, nagyon sokat, de sosem adnak.

Akkor, amikor mérhető tételben megjelenik a GDP -ben a nyugatra menekült fiatalok szülőknek hazautalt segítsége, nincs értelme ilyesmiről hazudoznod.

A magadfajta 1 bites fidesznáci soha nem fogja fel épp ésszel, hogy nem az a megoldás, hogy a gombhoz varrod a kabátot. Talán élhető országot kellene csinálni, nem vadkeleti autokráciát. Akkor talán jönnének haza a fiatalok, nem pedig még többen menekülnének...

Pipas 2019.04.21. 13:24:30

@VadMacs: "Akkor, amikor mérhető tételben megjelenik a GDP -ben a nyugatra menekült fiatalok szülőknek hazautalt segítsége, nincs értelme ilyesmiről hazudoznod."

Nem mérik, megbecsülik. Nem "s szülőknek segítségül hazautalt", hanem csak úgy a hazautalt pénzt. Minden európai országban. Ennyit erről: megint valaki akart egy "hú de sz@rok vagytok ti magyarok" dumát nyomni, megint kiderült, hogy máshol is így van.

látjátok feleim szümtükkel 2019.04.21. 13:30:14

@Rettegek mert ballib vagyok: "Képmutató gyűlölködő bérrettegő hányadák banda az egész ballib geci oldal."

Bszod, tudod, hogy anyád is itt bérretteg velünk, mert neki nem fizetnek bérkommentelésért, te meg nem kapsz érte annyit, hogy eltartsd, hiába írta törvénybe a ner?

okleveles naiv 2019.04.21. 15:03:31

Egy másodpercig sem érdekel, h tudja-e a pitasütő tételt, és ha igen, hányasra. Az viszont igen, h ugyanolyan megélhetési bűnözőnek (aka politikus) készül, mint a mostani senkiháziak, csak éppen egy iskolázatlan útszéli qrv@ stílusában adta elő - és ezért cuppant rá a média, nem másért.
A kérdés, h mit szólt volna hozzá ez a kulturált kis hölgy (MUHAHA) és ti, a protektorai, ha róla szólaltak volna fel úgy, h elmondják őt mindennek, ráadásul olyan stílusban, h még a mikrofonállvány is elpirul.
Vágod már, h mi a baj?
Elhiszem, h ő is szeretne nagyokat meríteni a számlamentes költségtérítés kimeríthetetlen politikusi bugyrából- de ha a stílus maga az ember, nos, akkor ő egyelőre még igencsak a bányászbéka bayerzsolti segge alatt kotor.
A mérce akkor jó, ha mindenkit egyformán mér.

VadMacs 2019.04.21. 15:39:12

@okleveles naiv:
>csak éppen egy iskolázatlan útszéli qrv@ stílusában adta elő

Kicsit ciki az ezért kitüntetett bájer', meg a többi nemzethy komcsi megmondóember után erre hivatkozni. Mondjuk ettől még erőlködhetsz... :)

Helga Beauty Salon. 2019.04.21. 15:54:18

@VadMacs: Az eredeti nickeden nyomod a nemzethy-t! Figyelj oda mert lebux!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.21. 18:25:01

@I-Work:

"Egyetlen állam sincsen a kontinensen, de még azon túl sem, ahol a szavazatok 48%-ával a parlamenti mandátumok 66%-át meg lehetne szerezni.2

Igazad van, egyes EU-tagállamokban ennél kevesebb is elég hozzá.

VadMacs 2019.04.21. 19:20:33

@Helga Beauty Salon:
>Az eredeti nickeden nyomod a nemzethy-t! Figyelj oda mert lebux!

Fantasztikus!
És tényleg az eredetin írom. Egyedül jöttél rá, vagy megmondták a hangok?

I-Work 2019.04.21. 19:33:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Oktondi, fogalmatlan, pöcs!
Csak a provokációhoz értesz, különben az éjszaka hozzád képest nap világosság.

goumideaumineaux 2019.04.21. 22:16:49

@Helga Beauty Salon:
Taníts mester! Mi a különbség OVi illiberális rendszere és Erdogan illiberális rendszere között? Én annyit látok, hogy mindkettőben egy bajszos szar a (köztársasági?) elnök és embereket vegzálnak a politikai nézeteik miatt, ott kicsit durvábban, a vezénylő tábornokotoknak erre még itthon nincs szüksége.
Hívjál nyugodtan véresszájú liberálisnak, mert az gondolom (a tények ezt mutatják), hogy a liberális demokrácia a legjobban teljesítő hatalmi rendszer.

goumideaumineaux 2019.04.21. 22:32:22

@Pipas:
Most azt próbálod velem elhitetni, hogy Blanka a szoknya felett hordja a bugyiját? Akkor tényleg nagyon gáz a csaj, de jó, hogy szóltok, hogy nem vele kéne egyetértenünk, hanem a kedves vezetőnkkel.
A kép kurvára nem érdekel, mélységesen felháborít, hogy a kormány egyik kedvenc lapja ilyen akciót engedhet meg magának tudva, hogy semmiféle retorziótól nem kell tartania. Követőik szerint semmi kivetnivaló nincs abban, hogy egy 17-18 éves lány szoknyája alá befényképezzünk, majd kiadjuk egy országos napi vagy hetilapban, feltegyük az internetre. Egy egészséges társadalomban ez Pilhál gyerek már másnap a sitten (előzetesben először, majd amikor a bíróság elítélte, akkor börtönben) rohadna. Az meg hogy a börtönhierarchiában ő hol helyezkedne el, azt mindannyian tudjuk. Egyesek a mi kutyánk kölke esetén becsukják a szemüket. (Lásd vak komondor, stb.) Mielőtt ellenpéldaként megemlítenéd az Együtt főpolitikusát (neve nem jut eszembe), tedd fel magadban azt a kérdést, vajon őt miért nem jelentette fel senki, miért nem került a fideszes bíróság elé.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.21. 22:51:24

@I-Work:

"Csak a provokációhoz értesz,"

Akkor máris eggyel több dologhoz értek, mint te. :)

I-Work 2019.04.22. 01:11:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerencsére, nem rajtad múlik, mihez értek.
Nézd a' búzakalászt, büszkén emelődik az égnek,
még üres; és ha megért, földre konyíttya fejét.
Kérkedik éretlen kincsével az oskola gyermek,
még a' tellyes eszű Bölcs megalázza magát.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.22. 08:49:57

@I-Work:

Írj még, még! Iszom szavaidat, mint a sivatag homokja a ritka eső vizét!

6.Lenin 2019.04.22. 09:40:17

Azt gondoltam, hogy ehhez a poszthoz nem lesz néhány hozzászólónál több. Néhányan, akik felteszik a kérdést, hogy miért is kéne kiállni mellette, hiszen ez a valaki(akárki/akármi) rendkívül alacsony színvonalat képvisel.
És néhányan, akik most szégyellik, hogy ballibák, mert talán többre tartják magukat ettől a színvonaltól.
Ehelyett már túl van a 400-on. Szomorú.

I-Work 2019.04.22. 09:51:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ó, virrasztások évszaka!
Vastagon fog a tinta, zordul.
A rozsdalevü éjszaka
már hatkor a kertekre csordul:
Reves fák nyirka folydogál
s te arra gondolsz: mennyi éved
van hátra még? Jaj meg-megáll
a láb, mert fél, hogy sírba téved.
...Mondd, kissé mártottál-e már
hófehér cukrot barna lébe,
egy feketekávés pohár
keserű, nyirkos éjjelébe?
S figyelted-e: a sűrü lé
mily biztosan, mily sunyi-resten
szivárog, kúszik fölfelé
a kristálytiszta kockatestben?
Így szivódik az éjszaka
beléd is, fölfelé eredve,
az éjszaka, a sír szaga
minden rostodba és eredbe,
mígnem egy lucskos, barna esten
az olvadásig itat át,
hogy édesítsd valamely isten
sötét keserű italát.

I-Work 2019.04.22. 09:54:33

@Szóra kész Szókratész: Expressis verbis ez így nem igaz. Még ha igaz is lenne, - nem az -, úgy azt angolszász jogrendszerben kellene értelmezni, ami úgy aránylik kb., - mint Mengyelejev periódusos rendszere a Holdon.

Cycmen 2019.04.22. 10:26:13

@goumideaumineaux: Taníts mester! Mi a különbség OVi illiberális rendszere és Erdogan illiberális rendszere között?..................................

Jó, tanítalak. Első lecke, ne fölényeskedj, vegyél vissza a hülye pofádból.

Cycmen 2019.04.22. 10:33:48

@goumideaumineaux: Taníts mester! Mi a különbség OVi illiberális rendszere és Erdogan illiberális rendszere között? Én annyit látok, hogy mindkettőben egy bajszos szar a (köztársasági?) elnök és embereket vegzálnak a politikai nézeteik miatt, ott kicsit durvábban, a vezénylő tábornokotoknak erre még itthon nincs szüksége......

Második lecke, vedd le a libsi szemüvegedet és ne játszd a hülyét, bár ahogy nézem a képességeid alapján más szerepet nem vállalhatsz el ennyire hitelesen.
Nézd meg a két ország történelmét, méretét, hagyományait és politikai berendezkedését, valamint a földrajzi elhelyezkedésükből adódó sajátosságokat és felfogod hogy miért nincs semmi közük egymáshoz. Már ha képes egy olyan bármit is felfogni, aki Nagy Blankához jár továbbképzésre bajszos szarozásból! :D :P Háháháháhá! Faszfej!

goumideaumineaux 2019.04.22. 18:51:27

@Cycmen: Te most akkor Helga buti szalon vagy? Magadra vetted a neki írt kommentemet.
A libsi szemüvegről csak annyit, hogy nekem stabil értékrendszerem van elég régóta. Ugyanazt gondolom jónak, amit 30-40 évvel ezelőtt. Ez nem egy szemüveg, vagy ruha, vagy alsónemű, amit cserélgetek. Tudom, számotokra ez hihetetlen, de nem mindenki követi OVi flikkflakkjait a politikai palettán.
A képességeimről meg ne nyilatkozzál, mert nem ismersz és az látszik, hogy nem erősséged a sorok között olvasás.
Van képem Magyarország és Törökország történelméről, méretéről, hagyományairól, stb. Ezekből még nem következik, hogy nem két demokratának látszó diktátor vezeti a két országot, kábé ugyanazokkal a módszerekkel. Ez így kevés volt. Kicsit bővebben fejtsd ki a különbségeket, ha azt akarod, hogy komolyan vegyelek téged/benneteket.
A fölényeskedésről meg annyit, hogy a tudást tisztelem.

Cycmen 2019.04.22. 19:01:49

@goumideaumineaux: Van képem Magyarország és Törökország történelméről, méretéről, hagyományairól, stb. Ezekből még nem következik, hogy nem két demokratának látszó diktátor vezeti a két országot, kábé ugyanazokkal a módszerekkel................

Már nem igaz, mert mindkettő leváltható választásokkal, tehát nem lehet diktátor. Íme a libsi szemüveg. Továbbá különbség hogy Erdogan lecsukatja a meredekebb ellenzékieket, viszont ott meg akarták puccsolni és Törökország eleve belső terrorizmussal sújtott a Kurdok okán. Ergo ez teljesen más belpolitikát kíván! Van még eltérés de ezek a legnagyobbak valamint amit az előző kommentemben is írtam. Igen én vagyok Beauty, a szely tiltotta a nickemet, azért ezzel nyomom.

6.Lenin 2019.04.22. 19:03:50

@goumideaumineaux:

"A libsi szemüvegről csak annyit, hogy nekem stabil értékrendszerem van elég régóta. Ugyanazt gondolom jónak, amit 30-40 évvel ezelőtt. Ez nem egy szemüveg, vagy ruha, vagy alsónemű, amit cserélgetek."

Akkor kb 10 éves korod szellemi szintjén leragadtál. Szerintem már erre is lehet valamilyen gezemice, vagy már mindent kipróbáltak nálad?

goumideaumineaux 2019.04.22. 19:27:14

@6.Lenin: Vannak, akivel foglalkoznak a szülei és kialakítanak benne értékeket és vannak, akik szülei szerint a pénz az isten, minden más le van szarva.

6.Lenin 2019.04.22. 19:36:48

@goumideaumineaux:

Minden változik, van, aki képes követni, van, aki leragad.

Ma már nem ritka a baloldali kapitalista, és a kirekesztő liberális sem. Sőt ez az elfogadott, ha nem követed, náci, rasszista, fasiszta leszel.
Te hol ragadtál le?

goumideaumineaux 2019.04.22. 19:40:41

@Cycmen: Kádár is leváltható volt választásokkal, ő sem volt diktátor? Belső terrorizmussal küzdött, ki kellett végeznie úgy 2500 embert, de leváltható lett volna választásokon, csak az ellenzék béna volt, de végül is leváltották 30 év után.

Cycmen 2019.04.22. 19:49:37

@goumideaumineaux: Kádár is leváltható volt választásokkal, ő sem volt diktátor? ..........

Neked mi van az agyad helyén? Kádár idejében a választások jelképesek voltak, de Kádárra még így sem lehetett szavazni, mert MSZMP főtitkár volt és arra a posztra másképpen történt a jelölés. Nem tudsz te semmit, de semmit az égvilágon, én már látom!

Cycmen 2019.04.22. 19:52:14

@goumideaumineaux: Ja az ötvenhatos megtorlással kapcsolatban szintén alkottál hogy terroristáknak nevezted a kivégzetteket, szerintem ne vergődj, mert egyre nagyobb hülyeségeket írsz!

goumideaumineaux 2019.04.22. 20:11:15

@6.Lenin: "Kirekesztő liberális"????
Minden emberi lény szabadon születik és egyenlő méltósága és joga van. - Aki ezt nem vallja, az nem liberális, aki ezt vallja, az nem tud kirekesztő lenni.
Én itt ragadtam le.

goumideaumineaux 2019.04.22. 20:13:26

Kádár szempontjából terroristák voltak, megpróbálták megdönteni a demokratikus államrendet. Puccsot hajtottak végre az MKP ellen. Érted már a párhuzamot?
Szóval Kádár diktátor volt vagy sem?

goumideaumineaux 2019.04.22. 20:21:16

@Cycmen: Lehetett két jelöltre szavazni, az MSZMP és a Hazafias Népfront jelöltjére. Az már eladható nem jelképes választásoknak.
Most lehet OVi-ra szavazni? Rég nem mer ő már elindulni egy választáson egyéniben.

6.Lenin 2019.04.22. 20:22:19

@goumideaumineaux:

Akkor te ma Mo-on náci, rasszista, fasiszta lehetsz csak. Sőt az EU-ban is.
Vagy mindenkit kirekesztenél, aki nem azt vallja, amit te, de már észre sem veszed ezt.

goumideaumineaux 2019.04.22. 20:32:51

@6.Lenin: Ez igen-igen kifacsart logika. El tudom fogadni, hogy te mást gondolsz mindenről, amit én. Szerintem nem vagyok kirekesztő.
Jogod van azt gondolni, hogy egy négernél, egy cigánynál, egy arabnál te több vagy, mert fehérbőrűnek ide születtél. Nekem meg jogom van azt gondolni, hogy ez nincs így.

6.Lenin 2019.04.22. 20:40:05

@goumideaumineaux:

"El tudom fogadni, hogy te mást gondolsz mindenről, amit én."

"Nekem meg jogom van azt gondolni, hogy ez nincs így. "

???

goumideaumineaux 2019.04.22. 20:56:45

@6.Lenin: Hogy többet érsz egy négernél, cigánynál, arabnál csak mert fehérbőrűnek születtél és magyar vagy.

I-Work 2019.04.22. 21:03:21

@Szóra kész Szókratész: ? Hogy kerül a csizma az asztalra?
Az én ízlésem (nézetem) szerint, kizárólag egyéni listán engednék mandátumot szerezni. (Ilyen rendszer azonban kétkamarás Parlamentet igényelne, - a demokrácia szabályai szerint).
A kétkamarás parlament a magyar jogban nem jogidegen.
- Jelzem tisztában vagyok a jogelmélettel és választójogi rendszerrel. ... A deformitásra éppen a jelenlegi hybrid rendszer (megcsúfolása) ad lehetőséget.
Ha már szóba került, köztársasági elnököt is direkt szavazással engednék választani és erősíteném az elnöki hatásköröket.

Cycmen 2019.04.23. 08:22:12

@goumideaumineaux: Kádár szempontjából terroristák voltak, megpróbálták megdönteni a demokratikus államrendet. Puccsot hajtottak végre az MKP ellen. Érted már a párhuzamot?
Szóval Kádár diktátor volt vagy sem?
VÁLASZ ERRE : Miután Kádár ellenforradalmároknak nevezte őket, ezzel ezt a vitánkat akaratán kívül ugyan, de már jóelőre eldöntötte. És Kádár ugyan diktátor volt, ennek ellenkezőjét azzal hogy leválthatónak írtad éppen te állítottad, de a kis aranyhalakkal vetekedő memóriád miatt felhívnám a figyelmedet hogy eredetileg Orbánról volt szó. :D
goumideaumineaux 2019.04.22. 20:21:16
@Cycmen: Lehetett két jelöltre szavazni, az MSZMP és a Hazafias Népfront jelöltjére............

Annyira jó nekem dilettánsnak egy ilyen politológiai professzorral találkozni, tényleg ez volt a választási "lehetőség", mindenki tudja, hogy a hazafias népfront egy teljesen más politikát képviselt és nagyszerű választási lehetőség volt ellenzéki alternatívaként a gyökeres változásokra vágyóknak!
Veled minden perce a vitának rendkívül élvezetes és tanulságos, ilyen logikusan felépített érvrendszerrel ritkán találkozik az ember fia! De hát a kutatások már régen közismertek, hogy az ellenzéki szavazók csoportja intelligensebb, iskolázottabb réteg mint a kormánypárti és te bizonyára ennek is a krémjéhez tartozol!

goumideaumineaux 2019.04.23. 08:54:24

Csak levezettem, hogy annyi esélye van OVi rendszerét megdöntenie választásokon az ellenzéknek, mint Kádár ellenzékének volt.
Ahogy én gondolom, az a diktátor, aki a négy hatalmi ág mindegyike az ellenőrzése alatt van:
- végrehajtó hatalom (parlamenti többségből adódik)
- törvényhozói hatalom (parlamenti 2/3, erősen kontrollált választások segítségével)
- igazságszolgáltatás (bírók nyugdíjazása, OBH elnöke OVi harcostársának, Szájernek a felesége)
- sajtó (propaganda minisztérium négyszáz valahány sajtótermék a kormánynál, 10 alatti ellenzéki vagy független kézben)
Nem hiszem, hogy az ellenzéki szavazók krémjéhez tartozom, de ezt végig lehet gondolni érettségi nélkül is és az is látszik, hogy a jobb oldali szellemi elit már elpártolt a Fidesztől, mert ez már nekik sem elfogadható. Nem gondolom, hogy neked is ellenzékinek kéne lenned, vannak, akik szívesen élnek diktatúrában. Csak ne próbálj meggyőzni arról, hogy OVi választásokon leváltható, tehát nem diktátor.

Cycmen 2019.04.23. 09:26:39

@goumideaumineaux: Csak levezettem, hogy annyi esélye van OVi rendszerét megdöntenie választásokon az ellenzéknek, mint Kádár ellenzékének volt.............

Mit vezettél le, amikor Orbán leváltható, tehát már maga a probléma is hamis.
Az, hogy az inkompetens ellenzék összességében sem képes a választásokon elegendő szavazót összegyűjteni valahogy nem szerepelt a levezetésedben, talán mert gyorsan megadta volna a választ és feleslegessé tett volna minden további hajánál fogva előrángatott hülye érvet és egyéb felesleges kifacsarodott agyalgást?

6.Lenin 2019.04.23. 09:28:15

@goumideaumineaux:

De én ezt soha nem írtam, mondtam, állítottam.

De, ha van két különböző nézet, vélemény,stb (csak kettő?) akkor ki dönti el, hogy melyik az igaz?
Ha mindenki ragaszkodik a magáéhoz, akkor hol a liberális elv?
Volt Mo-on 3 választás, elfogadod? Amerikában, elfogadják liberálisék?

1et tudnak elfogadni, ha ők csaltak a választáson, és nyernek. Ki a diktátor?

Cycmen 2019.04.23. 09:31:31

@goumideaumineaux: Csak ne próbálj meggyőzni arról, hogy OVi választásokon leváltható, tehát nem diktátor........................

Nem akarlak meggyőzni, mert tényleg nem leváltható! Esélyetek sincs és örülök hogy felfogtátok! Az okaival ugyan abszolút nem vagytok tisztában, de sebaj az a lényeg, hogy így is a jó következtetésre sikerült jutnotok! :D :P

goumideaumineaux 2019.04.23. 09:49:32

@Cycmen:
Egyik kommentedben:
"Mit vezettél le, amikor Orbán leváltható, tehát már maga a probléma is hamis."
Másik kommentedben:
"Nem akarlak meggyőzni, mert tényleg nem leváltható!"

Nincs hozzáfűznivalóm.

goumideaumineaux 2019.04.23. 09:53:58

@6.Lenin: El tudtam fogadni a 1990-es, a 1998-as és a 2010-es választás eredményét. Utána viszont már diktatúrában történt választások voltak, semmi esetre sem egyenlő feltételekkel.

2018-ban már többen szavaztak a kormány ellen, mint mellette mégis 2/3-a lett a Fidesznek az Országgyűlésben. Ezt már nehéz úgy elfogadni, hogy a választási szabályokat a Fidesz írta. Mindenki ott harcol a hatalomért vagy ellen, ahol tud és vállalja a felellősségét a tevékenységének.

Cycmen 2019.04.23. 09:59:52

@goumideaumineaux:
Nincs hozzáfűznivalóm....................

Hát ne is legyen hozzáfűznivalód, mert a második egyértelmű irónia volt. Van egy mondás, "a humor az értelem játszótere" sosem fogod kitalálni, hogy ez milyen értelemben vonatkozik rád! :D :P

6.Lenin 2019.04.23. 10:07:22

@goumideaumineaux:

Gondolom, hogy elfogadod, hiszen megvolt a remény (támogatottság) a visszatérésre. Még talán 10-ben is (hiszen elő is volt készítve a kormány bukása)

2010-után, de főleg ma már a választók (akik el is mennek élni a jogukkal) már megtanulták, hogy nem szabad soha többé visszaengedni még a hatalom közelébe sem, ezeket, akik ma az ellenzéket alkotják.

Az elmúlt év végi, és a most éveleji események főleg meggyőzhették erről a választókat.

Ha többen szavaztak a kormány ellen, akkor van esély a jelenlegi kormány leváltására, ha lenne...

1 drb hiteles vezető
1 hiteles program
1 lista, hiteles jelöltekkel
106 hiteles egyéni jelölt

Ahogy írod, a támogatottság meglenne(?)

A többi a balfaszságból eredő önfelmentés, a hülyeség beismerése. Ez is valami, ahogy cycman is írja, már csak a többire kéne rájönni.

goumideaumineaux 2019.04.23. 10:21:29

@6.Lenin:
Nem attól elfogadható egy választás eredménye, hogy nekem a tetsző párt győzött, hanem attól, hogy egyenlő (vagy közel egyenlő) esélyekkel indulhatnak a pártok olyan választási törvény alapján, amit a társadalom többsége elfogadott (nem csak egy párt alakította a maga képére).

"1 drb hiteles vezető
1 hiteles program
1 lista, hiteles jelöltekkel
106 hiteles egyéni jelölt"
Ugye nem akarod azt mondani, hogy ez a Fidesz oldalán adott? (Ha a másik háromtól el is tekintek, az 1 hiteles program nem lehet ennyi: "Soros!")

A választás egyébként csak egy eleme az egész gennyes rendszernek. Magyarországot, a társadalmunkat rákosítja el OVi saját politikai haszna érdekében és ezt a haszonélvezők és a megvezetetteken kívül mindenki látja.

6.Lenin 2019.04.23. 10:35:41

@goumideaumineaux:

Nézd végig 2010 óta a Fidesz által elvégzett átalakításokat, és a mai helyzetet.
A "soros" csak egy pici része az egésznek.
Hol volt az ország 2010-ben, és hová jutott (az óriási külső, és belső ellenérdek ellenére)

Van egy kibaszott 1xű része a választásnak.1xű matek feladat.

Ha van egy óriási, egységes kormánypárt, hatalmas támogatottsággal, akkor azt csak egy nagyobb párt/pártszövetség, nagyobb támogatottsággal a háta mögött képes legyőzni.

Erre volt 10 év. Hol van ez? Sehol. Akkor?
Mi ebben olyan bonyolult?

A hülye süketelésekkel nem lehet nyerni, pláne, ha közben hülyének is nézik a választókat.

"2018-ban már többen szavaztak a kormány ellen, mint mellette ..." Ezt te írtad, de látszólag fingod sincs, hogy ez mit is jelent a gyakorlatban. Vagy, mit is lehetne ezzel kezdeni.

gigabursch 2019.04.23. 10:42:35

@I-Work:
Akkor nézd meg NAgy Britanniát, hány százalékos listás szavazati aránnyal lehet egy kormányzópárt 50+-os vagy 2/3+-os az ottani törvényhozásban.

gigabursch 2019.04.23. 10:43:52

@goumideaumineaux:
Úristen, de alacsony a kerítés...
Agybaj

gigabursch 2019.04.23. 10:55:00

@goumideaumineaux:
S utánajártál már, hogy a korábbi metódus szerint (szavazóköröket figyelembevéve) mi lett volna az eredmény 2014-ben és 2018-ban? Segítek. Még erősebb fidesz és erősebb jobbik.

I-Work 2019.04.23. 11:25:22

@gigabursch: Cicavirág, te kevered a kecsesen ringó fecskét, a recsegve fingó kecskével.

Attilajukkaja 2019.04.23. 12:18:41

@6.Lenin:
"Azt gondoltam, hogy ehhez a poszthoz nem lesz néhány hozzászólónál több."
Nem először tévedsz ekkorát!

Attilajukkaja 2019.04.23. 12:21:58

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Embereket faszozott és szarozott.
És ez nagyon tetszik a balliberális oldalnak, mert nem az ő embereiket faszozta és szarozta"
Ezt ki mondta neked? Csak nem az igazmondó Orbán?

Cycmen 2019.04.23. 12:45:31

@Attilajukkaja: "Embereket faszozott és szarozott.
És ez nagyon tetszik a balliberális oldalnak, mert nem az ő embereiket faszozta és szarozta"
Ezt ki mondta neked? Csak nem az igazmondó Orbán?........................

Tudod nálunk ez úgy megy, hogy ha valaki faszozik és szarozik (ami tény) és az a libbantaknak nagyon tetszik(ez szintén tény) de a libbantak egyből verik magukat a földhöz amikor a kis lelki, szellemi és mentális társukat emiatt megtalálják (ez is tény a franc egye meg!) akkor azt egyszerűen észrevesszük és nem kell ezt elmondania senkinek, még az általunk nagyon tisztelt és tényleg igazmondó nektek mint nímandoknak kibírhatatlanul tehetséges Orbán Viktor negyedszer is miniszterelnök úrnak sem, hogy az isten éltesse még sokáig és tartsa meg hivatalában mindörökké! Ámen!

Attilajukkaja 2019.04.23. 13:08:27

@Cycmen:
"Tudod nálunk ez úgy megy, hogy ha valaki faszozik és szarozik (ami tény) és az a libbantaknak nagyon tetszik(ez szintén tény) de a libbantak egyből verik magukat a földhöz amikor a kis lelki, szellemi és mentális társukat emiatt megtalálják (ez is tény a franc egye meg!) akkor azt egyszerűen észrevesszük és nem kell ezt elmondania senkinek"
Nálatok ez lehet, hogy így megy, de miből gondolod, hogy a liberális beállítottságúaknál is? És miért nem veszitek észre, amikor nem egy civil tini, egy diák, hanem tapasztalt politikusok, közszereplők mondanak, tesznek sokkal brutálisabb kijelentéseket, dolgokat a NER oldalán? Azokat miért hagyjátok szó nélkül vagy tüntetitek ki lovagi keresztekkel? Ez miért megy így nálatok?

"nektek mint nímandoknak kibírhatatlanul tehetséges Orbán Viktor negyedszer is miniszterelnök úrnak sem, hogy az isten éltesse még sokáig és tartsa meg hivatalában mindörökké! Ámen!"
A fanatikus hívőkkel nem lehet vitatkozni. Aki Orbánt istennek tekinti, azzal szemben senkinek nem lehetnek épp ész érvei. :o))))

6.Lenin 2019.04.23. 13:12:03

@Attilajukkaja:

Igen, óriásit tévedtem. Sírtok itt a hatalomért, aztán egy ilyen semmit nem érő senkiben látni a megváltót, számomra felfoghatatlan.
Így a tévedésem sem szégyellni való.

Ha végigolvasod a hozzászólásokat, akkor azt is láthatod, miért is tévedtem. Kik is kapaszkodnak ebbe a vékony (?) szalmaszálba.

Attilajukkaja 2019.04.23. 13:18:23

@6.Lenin:
"Igen, óriásit tévedtem."
Mindenki szokott tévedni.

"Sírtok itt a hatalomért, aztán egy ilyen semmit nem érő senkiben látni a megváltót, számomra felfoghatatlan."
Még szerencse, hogy Blankában senki semmilyen megváltót nem lát. :o)
Amúgy Blanka miért nem ér semmit? Ezt honnan lehet tudni egy diáklányról?

"Így a tévedésem sem szégyellni való."
Nem az, de nem azért, mert Blanka "egy ilyen semmit nem érő senki". Ez egy újabb nagy tévedésed lehet.

"Kik is kapaszkodnak ebbe a vékony (?) szalmaszálba."
Senki.

Cycmen 2019.04.23. 13:19:47

@Attilajukkaja: Aki Orbánt istennek tekinti, azzal szemben senkinek nem lehetnek épp ész érvei. :o)))).......................

Nanananana! Ne állíts fel öncsaló tételeket, nem azért nem tudsz te észérveket felsorakoztatni mert én istenként tisztelem Orbánt, más annak az oka ahogy elnézlek! :D

6.Lenin 2019.04.23. 13:23:58

@Attilajukkaja:

Akkor miért kéne kiállni mellette? Nem értetted?

Soroljam fel, hogy csak az elmúlt néhány évben hány ilyen "jelentős" személyiségnek voltunk kénytelenek még a nevét is elfelejteni, minden különösebb erőlködés nélkül?
Honnan tudom, hogy egy felejthető senki? Hallottam a beszédének egy rövid részletét, és láttam néhány róla készült képet. Kell ennél több?

Attilajukkaja 2019.04.23. 13:24:14

@Cycmen:
"nem azért nem tudsz te észérveket felsorakoztatni mert én istenként tisztelem Orbánt, más annak az oka ahogy elnézlek!"
Szóval elismered, hogy Orbánra istenként tekintesz fel. Ez már egy előrelépés részedről.
És milyennek nézel te el engem? Mondjál erről valamit.

Cycmen 2019.04.23. 13:31:47

@Attilajukkaja: Szóval elismered, hogy Orbánra istenként tekintesz fel. Ez már egy előrelépés részedről.
És milyennek nézel te el engem? Mondjál erről valamit.....................

Nem ismertem el semmit, ismerd már fel a szopatást. :D Azt meg hogy milyennek nézlek ne akard tudni. :P

Attilajukkaja 2019.04.23. 13:33:06

@6.Lenin:
"Akkor miért kéne kiállni mellette? Nem értetted?"
Te mit nem értesz? Az emberek többsége nem Blanka személye mellett áll ki, hanem a jogai mellett. Joga van felszólalnia, elmondania a véleményét anélkül, hogy meghurcolja a NER sajtó, hogy megpróbálja ellehetetleníteni.
Senkinek nem tetszik, hogy ilyen stílusú beszéd dívik ma Magyarországon, de miután Orbán egy évértékelő beszédén mondta ki diadalittasan a PC beszéd eltörlését, és közszereplőket tüntetnek ki ilyesmiért, akkor miért pont Blanka beszéde bántja ennyire a fületeket? A kétszínűségetek az, ami zavarja az embereket. Ezért nem akarják, hogy CSAK egy Blanka vigye el a balhét.

"Soroljam fel, hogy csak az elmúlt néhány évben hány ilyen "jelentős" személyiségnek voltunk kénytelenek még a nevét is elfelejteni, minden különösebb erőlködés nélkül?"
Igen.

"Honnan tudom, hogy egy felejthető senki? Hallottam a beszédének egy rövid részletét, és láttam néhány róla készült képet. Kell ennél több?"
Egy diákot senkinek nevezni egy beszéd alapján nagy könnyelműségre, elfogultságra vall.

Attilajukkaja 2019.04.23. 13:35:32

@Cycmen:
"Nem ismertem el semmit, ismerd már fel a szopatást. :D "
Gyanús volt a dolog, ... de a franc sem tudhatja .... :o)))

"Azt meg hogy milyennek nézlek ne akard tudni. "
Megint provokálsz? :o))))

Cycmen 2019.04.23. 13:39:05

@Attilajukkaja: Megint provokálsz? :o))))...............

Naná! :D

Attilajukkaja 2019.04.23. 13:43:37

@Cycmen:
Kár! Pedig szerettem volna tudni, hogy szőkének, barnának vagy vörösnek nézel.

6.Lenin 2019.04.23. 13:50:00

@Attilajukkaja:

Blanka választópolgár, választhat. Én nem hülyének néztem, hanem egy senkinek, aki nem képes még a saját helyét felmérni.
Nem zárható ki, hogy később változhat, ha majd rájön, hogy kik, és mire használják fel. Ha elnézem az MTVA székház ostrománál résztvevők szellemi színvonalát, akkor már nem vagyok optimista a jövőjét illetően sem.

Most nehogy abba köss bele, hogy ne veszem figyelembe a jogaikat. Mindenkinek joga van hülyének is lenni.

Őket védeni a teljes reménytelenség (vagy a helyzet normális felismerésének a képessége) beismerése.
Lehet ezt a végtelenségig csűrni- csavarni, de nem lesz belőle semmi.

Én azért tartom ezt a bagázst senkiknek, mert képtelenek felismerni, hogy amit tesznek, az egy nagy rakás szar, és már 10. éve.
NB eddigi tevékenységének is 00 a hozadéka, és ennek a következményeit is másokra igyekeznek hárítani. Nem, ők ennyire balfácánok, senkik. Azok is maradnak.

Cycmen 2019.04.23. 13:57:55

@Attilajukkaja: Kár! Pedig szerettem volna tudni, hogy szőkének, barnának vagy vörösnek nézel.........

Ezen még nem gondolkodtam, viszont remélem a materiális megjelenésed kevésbé megdöbbentő mint a virtuális!

Attilajukkaja 2019.04.23. 14:40:53

@6.Lenin:
"nem hülyének néztem, hanem egy senkinek"
Ez a rosszabbik verzió. Szeretitek az állampolgárok felét, vagy kevéssel többet, mint a felét senkinek nézni, mert nem elvakult Orbán hívők. Akinek nem tetszik a NER diktatúra, azon átnéztek, mintha nem is lennének az ország részei. De ez nem a ti bűnötök, hanem Orbáné, akinek nincs más politikai programja az "oszd meg és uralkodj!"-on kívül.

"később változhat, ha majd rájön, hogy kik, és mire használják fel."
Igaz! Orbán is 180 fokot változott a fiatalkori énjéhez képest.

" Ha elnézem az MTVA székház ostrománál résztvevők szellemi színvonalát, akkor már nem vagyok optimista a jövőjét illetően sem."
Az MTV székház ostromára gondolsz, ugye? Mert akkor egyetértek veled. (Más székház ostrom nem volt az elmúlt 30 évben.)

"Mindenkinek joga van hülyének is lenni."
Ez hogy jön ide?

"Én azért tartom ezt a bagázst senkiknek, mert képtelenek felismerni, hogy amit tesznek, az egy nagy rakás szar, és már 10. éve."
Miért? Az orbanisták talán felismerték, hogy amit tesznek, az mit és kiket támogat? Ha igen, az nagyon rossz hír az egész ország számára!!!!

"NB eddigi tevékenységének is 00 a hozadéka"
Dehogy az! Van, akinek reményt adott, másoknak, meg hogy villogjon a fényképezőgépével és hivalkodjon, mennyire mélyre tud süllyedni. :o)))))

"ők ennyire balfácánok, senkik. Azok is maradnak."
Te már csak tudod!!!! He-he-he!

6.Lenin 2019.04.23. 16:50:25

@Attilajukkaja:

"Ha igen, az nagyon rossz hír az egész ország számára!!!!"
Ebben 1etértek (értenék, ha értenéd, amit írsz)

Igen, nagyon rossz hír az országnak, hogy nincs választék a különböző oldalhoz tartozóknak. Remélem azt még te se hiszed, hogy a mai ellenzék alatt értendő balfácánokat érdemes komoly alternatívaként kezelni. Az is szomorú hír, hogy vannak, akiknek ők jelentenek elfogadható választékot.
Nekem nem, pedig én is szeretnék már választani a jó, és a jobb között, és nem a "nincs más, ezek legalább..." között.

Ami tényleg szomorú, hogy vannak, akiknek az ilyen Nagy Blankák jelentenek valamit is, felnőtt korban esetleg egy kurva ütős képet, vagy egy csapóajtónak rohanást, nélkülözve minden értelmet. Legyetek boldogok vele.

Attilajukkaja 2019.04.23. 17:14:27

@6.Lenin:
"Ebben 1etértek (értenék, ha értenéd, amit írsz)"
Miért ne érteném? Te nem hülyének nézed az ellenzéket, hanem SENKIKNEK. Mintha azok nem is emberek lennének, mert nem istenítik Orbánt. Valami meghatározhatatlan alsóbbrendű trutyi.
Már hogy ne érteném?

"a mai ellenzék alatt értendő balfácánokat érdemes komoly alternatívaként kezelni."
Inkább ők, mint az Orbán maffia.

"Az is szomorú hír, hogy vannak, akiknek ők jelentenek elfogadható választékot."
Ismétlem. Inkább ők, mint az Orbán bűnbanda.

"én is szeretnék már választani a jó, és a jobb között, és nem a "nincs más, ezek legalább..." között."
Mindig van választásod. Te Orbánékat választod. Én nem.

"Ami tényleg szomorú, hogy vannak, akiknek az ilyen Nagy Blankák jelentenek valamit is, felnőtt korban esetleg egy kurva ütős képet"
Tévedsz. Egyszer már leírtam, hogy az emberek nem Blanka személye mellett állnak ki, hanem az ellen, amit ellene elkövetett a NER.
... De elsőre sem értetted meg, ezért nem ismétlem meg többször.

"Legyetek boldogok vele."
Legyél te boldog azzal a lejárató és hazug kampánnyal, amit ellene produkált a NER. Nem hittem volna, hogy ennyire berezelnek egy tini lánytól!

6.Lenin 2019.04.23. 17:28:53

@Attilajukkaja:

"Én azért tartom ezt a bagázst senkiknek, mert képtelenek felismerni, hogy amit tesznek, az egy nagy rakás szar, és már 10. éve."
Miért? Az orbanisták talán felismerték, hogy amit tesznek, az mit és kiket támogat? Ha igen, az nagyon rossz hír az egész ország számára!!!!"

kozvelemenykutatok.hu/wp-content/uploads/2019/04/jelenlegi_trend-02-1.png

Ezt minek tulajdonítod?

Akkor már csak arra lennék kíváncsi, hogy mi történt 2010-ben, és miért nincs elfogadható magyarázat az azóta történtekre az ellenzéknek.

(abból a helyzetből kiindulva, hogy azóta az ország rohan a szakadék felé, minden rossz stb, de 3x kétharmaddal nyer a kormánypárt, az ellenzék teljesen esélytelen bármire is még 2019 tavaszán is)

Kíváncsi vagyok , hogy ki is a hülye ebben az országban.

Attilajukkaja 2019.04.23. 17:42:01

@6.Lenin:
"Ezt minek tulajdonítod?"
Annak, hogy az Orbanisták annyira sem látnak el az orruk hegyéig, mint az ellenzékiek.

"Akkor már csak arra lennék kíváncsi, hogy mi történt 2010-ben, és miért nincs elfogadható magyarázat az azóta történtekre az ellenzéknek."
Mit nem tudsz arról, hogy 2010-ben megbukott Gyurcsány annak reményében, hogy valami jobb jön? Sajnos rosszabb jött, amit Orbán ügyeskedve úgy kommunikál a rövidlátó híveinek, hogy ez azért nem jobb, mert (1) Gyurcsány, (2) Soros, (3) Brüsszel. És van még egy negyedik pont is: ez most sokkal jobb, ha nem is érzékelitek. A médiában lényegében csak ezt látja az (főleg a vidéki) ember. Orbánnak van még egy ütőkártyája: az irredenta érzések felkorbácsolása. Sokaknak ez is bejön. Leginkább a tanulatlan embereknek, akikből egyre több van Magyarországon.

"Kíváncsi vagyok , hogy ki is a hülye ebben az országban."
Nyilván mindkét oldalon vannak okos és hülye emberek, de a néphülyítés soha nem volt ennyire elborzasztó az elmúlt 40 évben, mint az elmúlt ötben.

6.Lenin 2019.04.23. 17:54:15

@Attilajukkaja:

Ezt gondoltam én is. A hülyék elhiszik, hogy mások hülyének nézése a siker kovácsa, pedig már 10. éve ennek az ellenkezője 1re élesebben látszik.
Reménytelen.

Attilajukkaja 2019.04.23. 18:05:33

@6.Lenin:
"már 10. éve ennek az ellenkezője 1re élesebben látszik."
Az ellenkezője? Éppen hogy erősödik az egyszerű nép (amilyen én is vagyok) hülyének nézése.

"Reménytelen."
Soha nem az! :o)
Szia!

6.Lenin 2019.04.23. 18:15:12

@Attilajukkaja:

10. éve az. 1re inkább az.
Szerintem.

6.Lenin 2019.04.23. 18:27:00

Ki néz hülyének, kit.

index.hu/gazdasag/2019/04/23/megint_trukkozott_a_kormany_az_allamadossaggal/

Ennek következtében 2015-ben az adósságráta 77%-ra emelkedne, 2016-ban 76,4%, 2017-ben 73,8%, 2018-ban pedig 71,1% lenne – írja a Portfolio.

Vagyis 2015-2018 ig 77%-ról 18 -ra 71,1 -ra emelkedett.

Még szebb, ha 83%-rói nézzük az emelkedést 71,1-re. Több, mint 10 %-os emelkedés. Úristen, meneküljön mindenki!
süti beállítások módosítása