Fegyvertelen

Soros-világösszeesküvés: a Google tiltotta a 888 idegesítő hirdetéseit

2018. április 18. - Kristóf Tarnay

Vélhetően már írják a cikket Rogánék kiváló független újságírók arról, hogy Soros a Google-t IS uralva megfosztja amúgy tök nehezen összekapart hirdetési bevételeitől kishazánk kiváló entellektüel híroldalát, a 888-at. Ugyanis nagyon úgy néz ki, hogy az idegesítő hirdetéseket irtó projekt áldozatai lettek:

888_blocked.png

Azaz egyelőre a legtöbbek által használt Chrome böngészőben nem jelenik meg semmilyen hirdetés a portálon. Bevallom, ritkán nézem az oldalt még a gépemen fenn lévő MediaBubble tool ellenére is (azért a mazochizmusnak is van határa), szóval nem tudom, mivel érdemelték ki, a kormányzati hirdetéseken kívül leginkább Google-reklámokat láttam az oldalakon, bár rémlik, mintha valamikor megjelentek volna a kommentszekció felett a kamuoldalakról ismert gif-es csodaszer-hirdetések. Amúgy a Google AdSense nem szanálta ki a domaint, szóval ha manuálisan visszakapcsoljuk, akkor az onnan kiosztott hirdetések azért megjelennek. Szegény 888, ha piaci alapon működne, most mekkora bajban lenne. Ja, amúgy sem élne meg soha a piacról.

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyvertelen.blog.hu/api/trackback/id/tr2413848118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.04.24. 22:50:00

@Éhesló: Éhesló: ugyan milyen külföldi szarról beszélsz? Te csak magyart kajálsz?
Sorolj fel csak egyetlen egyet!"

erre a válasz, hogy kérdezzem a rabbit? Miért, ő tudja, milyen szart eszel?

Csak amit kósernek ítél, igaz? Elszóltad magad....vöröstengerészgyalogos.

2018.04.24. 22:53:49

@a nemzet fogatlan provokátora: "gnevesebb áldozatuk Lord Mountbatten, a királynő unokatestvére volt, de kis híján sikeres merényletet kíséreltek meg Margaret Thatcher brit kormányfő ellen is. Az északír konfliktus mintegy 3600 halottjának a fele volt az IRA áldozata, paradox módon több volt közöttük a katolikus, mint a protestáns."

Aha, 3600 angol politikus....hazudni csak pontosan, szépen....így könnyen lebuksz.

2018.04.24. 23:04:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te tényleg kiragadsz egy gondolatmenetből egyetlen tételt, annak az irányát megváltoztatod és ezzel támadod a másikat? Csalódtam benned, ettől okosabbnak tartottalak.
A Brendel azt mondja, hogy azért, mert egy vallási csoport tagja meggyilkol egy másik vallási csoporthoz tartozót, gyávaság és butaság az összeset kitiltani egy országból.
J"úlius 10-én hasba lőtte feleségét, majd a hétéves gyerekükkel bezárkózott a házba egy ismert főorvos Ásványrárón"

Írta az origo...tiltsunk ki minden orvost az országból? Hisz gyilkolt!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.24. 23:07:30

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"A Brendel azt mondja..."

Hadd magyarázza el ő, mit mondott, ha akarja.

"Csalódtam benned, ettől okosabbnak tartottalak."

Errare humanum est.

2018.04.24. 23:10:27

@a nemzet fogatlan provokátora: gzett. A nyolcvanas évek végén az IRA brit NATO-támaszpontokat támadott Európában; pokoli eszköze, a "Semtex" válogatás nélkül ölte a katonákat és a civileket. 1988 nyarán egy pokolgép hatalmas pusztítást okozott az angliai Kentben egy haditengerészeti bázison. Ez az esztelen erőszak, a fiatal katonazenészek értelmetlen halála tovább mélyítette az IRA és a brit kormány közötti szakadékot."

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.24. 23:38:21

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Idiótám, ha már itthon is van elég erőszak és terror, akkor minek továbbiakat importálni? Nem veszed észre, hogy épp önmagad ellen érvelsz?

Fenét veszed, ahhoz is túl hülye vagy.

Éhesló 2018.04.25. 06:24:03

@Könnyen elkaptuk, uram!: nem érted a magyar nyelvet. Megint lemaradt a diszlexiás agyadból a mondat első fele.
Segítek az ápolód helyett: "Tanulj meg magyarul, vagy kérdezd a rabbit.".

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.25. 06:55:28

@a nemzet fogatlan provokátora:

az IRA 1696 embert ölt meg. Összesen több, mint 3000 embert öltek meg a konfliktus során. Egyiket sem muszlimok ölték meg. Hol a jó édes kurva anyádban ölt meg ennyi embert Európában muszlim, te faszfej!?

www.wesleyjohnston.com/users/ireland/past/troubles/troubles_stats.html

A boszniai háborúban meg a derék keresztényeid 30000 muszlimot öltek meg:

ateistaklub.blog.hu/2016/09/18/amikor_par_eve_meg_keresztenyek_irtottak_muszlimokat_europaban

Hol a jó kurva anyádban ölt meg muszlim ennyi embert Európában?

Az ostoba logikád szerint az íreket, a briteket, a szerbeket, a németeket, a magyarokat kellene kitoloncolni Európából, te faszfej!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.25. 06:56:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Idiótám, ha már itthon is van elég erőszak és terror, akkor minek továbbiakat importálni?"

Ha már van elég bűnöző, akkor ne szüljenek a magyar nők több gyereket!

Nem veszed észre, hogy ostoba vagy?!

2018.04.25. 08:38:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: már nem csalódom. Tudom, neked egy szöveget értelmezni kell, magadtól nem vagy rá képes. Nem baj, majd a szépségedért szeretünk.

2018.04.25. 08:41:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem veszem észre, ugyanis nem írtam sehol, hogy importálni akarnék bűnözőket.
A neved alapján a te családod is importált, gondolom, bűnöző vagy ....

2018.04.25. 08:43:10

@Éhesló: ha nem tudnék magyarul, ha a rabbit kéne kérdeznem, akkor te héberül írnál, különben nem tudnám elolvasni. Látens zsidó lennél?

2018.04.25. 08:51:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: tehát a terror és az erőszak népcsoportokhoz köthető szerinted.
Ilyenek a szírek(a katolikusok is?), a németek(Bader-Meinhof), a katolikus írek(de csakis a katkók, az anglikán írek nem!), a csecsenek, a baszkok, az olaszok, a svédek(ne feledkezzünk el Breivikről).
Ezzel szemben a kínaiak, oroszok, azeriek csupa békés, barátságos jófej.
A szerbek jó emberek, hisz ölték a muszlimokat. A horvátok mégjobbak, hisz ölték a szerbeket...

Éhesló 2018.04.25. 09:20:53

@Könnyen elkaptuk, uram!: nem érted a magyar nyelvet, szemmel láthatóan.
Sokadjára.
Ismét képtelen voltál a magyarul leírt szöveg megértésére.

De ha nem érted, miért nem kérdezed inkább a rabbit?

2018.04.25. 10:01:32

@Éhesló: miért írsz héberül?

a nemzet fogatlan provokátora 2018.04.25. 10:12:13

@Brendel Mátyás: Figyelj te mocsok antiszemita náci patkány ! Sokkal súlyosabb, és kártékonyabb az a típusú terrorizmus, amely arra törekszik, hogy minél több civilt gyilkoljon le, ahogy azt az Európába behurcolt iszlám fanatizmus teszi, mint az IRA által művelt szeparatista terrorizmus , amelynek elsődleges célpontjai a brit politikusok, és katonaság, és nem a civil lakosság.
Az IRA pl. nem robbantott fiatalokkal teli koncerten, nem gyilkolt kalasnyikovval válogatás nélkül fiatalokkal teli szórakozóhelyen, pedig megtehette volna. Áldozatai zömmel a brit katonaság és politikai élet képviselői közül kerültek ki. Nem lehetsz annyira ostoba, hogy nem vagy képes ezt felfogni.
És még egy fontos dolog, te szaralak! Az IRA-nak követelései voltak, és hajlamos volt a megegyezésre, és miután erre sor került, felhagyott merényletekkel. Erre az európai iszlám fanatikusok esetében esély sincs. Kizárólag a befogadó országok lakói elleni gyűlölet hajtja őket, és minél többel akarnak végezni a lehetőségekhez képest. Ehhez pedig a hozzád hasonló liberálfasiszta iszlamofil náci szaremberek asszisztálnak.

Ha valóban ateista lennél, nem néznéd jó szemmel, hogy egy vallási szempontból az európai lakosságnál jóval kevésbé szekularizált muszlim tömeg özönlik be Európába. De te egy destruktív liberálnáci férag vagy. Ezt már tisztáztuk.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.04.25. 10:25:37

@Könnyen elkaptuk, uram!: Szted melyik a veszélyesebb , ha jelentős részben katonai célpontokat támad egy szeparatista szervezet területileg korlátozottan, vagy ha arra törekszik, hogy minél több CIVILT gyilkoljon le válogatás nélkül nyugat- Európa szerte?
Erre felelj !

De még ha igazad is lenne, és egyenlőségjelet lehetne tenni az IRA is a fanatikus iszlám terrorizmus között(nem lehet)., akkor is miért is kellene behurcolni az iaszlamista terror Európába, miután végre megszűnt az Európán belüli terrorizmus? Elárulnád hogy ebben mi a logika?

A fanatikus iszlamistáknak csak 2015 februárja és 2017 júniusa között közel 300 CIVIL HALÁLOS áldozata volt Európában..

a nemzet fogatlan provokátora 2018.04.25. 10:30:05

@Könnyen elkaptuk, uram!: Bizony jelentős részben a brit államhatalom és katonaság képviselői voltak a célpontok voltak az áldozatok. Míg az Európába behurcolt fanatikus iszlám áldozatai 98 %-ban mezei állampolgárok voltak: pl.koncerten, vagy szórakozóhelyen bulizó fiatalok..

a nemzet fogatlan provokátora 2018.04.25. 10:34:24

@Brendel Mátyás: "Az ostoba logikád szerint az íreket, a briteket, a szerbeket, a németeket, a magyarokat kellene kitoloncolni Európából, te faszfej! "

Te baromállat!! Jelenleg ott tartunk, hogy a határok védelmével a zömmel muszlim kultúridegen, tömegek beözönlését kellene megakadályozni, védve ezzel a megmaradt európai zsidóság biztonságát is. Hogy a kurva anyádba nem vagy képes ezt felfogni??

a nemzet fogatlan provokátora 2018.04.25. 10:38:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nekem az a gyanúm, hogy nem hülye ő. Pontosan tudja, hogy mi zajlik, ahogy a többi liberálfasiszta is. De most már idegesek,kezdenek nagyon nem úgy alakulni a dolgok, ahogy elképzelték..:)

Éhesló 2018.04.25. 10:45:15

@Könnyen elkaptuk, uram!: magyarul írok, magyaroknak,
De tr nem érted a magyar nyelvet, szemmel láthatóan.
Sokadjára.
Ismét képtelen voltál a magyarul leírt szöveg megértésére.

De ha nem érted, miért nem kérdezed inkább a rabbit?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.25. 12:18:07

@Brendel Mátyás:

"az IRA 1696 embert ölt meg."

Azért ezt népességarányosan illik szémolni, és a tendenciák figyelembe vételével.

Mellesleg az a múlt, az iszlám terror meg a jelen. Big diferensz.

"A boszniai háborúban meg a derék keresztényeid 30000 muszlimot öltek meg:"

Ez a múlt, az iszlám terror meg a jelen. Big diferensz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.25. 12:21:39

@Brendel Mátyás:

"Ha már van elég bűnöző, akkor ne szüljenek a magyar nők több gyereket!"

Elhiszem, hogy te ezt szeretnéd.

"A neved alapján a te családod is importált, gondolom, bűnöző vagy ...."

Szegény Alfred Brendel már beadta a névváltoztatási kérelmét, nem akar veled egy nevet viselni. Pedig ő csak egy egyszerű zongorabűnöző.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.25. 12:26:03

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"A neved alapján a te családod is importált"

Való igaz: Ott, ahonnan te származol, amilyen érdekeket te képviselsz (nem, nem a zsidókra és nem Izraelre gondolok), ott a Kovács valóban idegen név.

2018.04.25. 13:56:53

@a nemzet fogatlan provokátora: ezzel nem vitázom. Azzal vitázom, hogy egyenlőségjelet teszel az iszlám szeparatisták ( upsz, mit is jelent , hogy szeparatista?) és a menekültek közé.
Egyébként pont azt idéztem be, hogy az ira-nak voltak civil áldozatai...

2018.04.25. 13:58:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a Nocraft?
A Kovács pedig szláv eredetű. Az persze igaz, hogy előbb voltatok itt, mint a magyarok...

2018.04.25. 14:03:18

@a nemzet fogatlan provokátora: és mégegyszer: az iszlám terrort nem a szír menekültek viszik végbe. Javarészt bűnözők, a börtönben radikalizálódtak...
Lásd, a legutóbbi londoni cselekményeket is manchesterből importált ganaj hajtotta végre.

2018.04.25. 14:04:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ja, ha népességarányosan, akkor nincs mitől félnünk.

2018.04.25. 14:05:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: népességarányosan hogy tudod számolni?

2018.04.25. 14:07:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: lényegesen kevesebb a katolikus ír , mint az iszlamista...Lényegesen kevesebb az angol, mint az össz európai, pláne , ha belevesszük az oroszokat is...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.25. 16:39:36

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"ha népességarányosan, akkor nincs mitől félnünk."

Mondd ezt az áldozatok hozzátartozóinak.

"népességarányosan hogy tudod számolni?"

Ált. iskola 2. osztály. Megvolt neked?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.25. 16:41:43

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Na és. Egyetlen plusz ingyenélő, fanatikus vagy terrorista importja is eggyel több a kelleténél.

Szerencsére a magadfajta nemzetárulók most négy évig megint csak nyüszíthetnek. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.25. 16:43:59

És mint már annyiszor leírtam, a szűkölésetek zene füleimnek.

2/3 :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.25. 20:23:33

@a nemzet fogatlan provokátora:

"Sokkal súlyosabb, és kártékonyabb az a típusú terrorizmus, amely arra törekszik, hogy minél több civilt gyilkoljon le, ahogy azt az Európába behurcolt iszlám fanatizmus teszi, mint az IRA által művelt szeparatista terrorizmus , amelynek elsődleges célpontjai a brit politikusok, és katonaság, és nem a civil lakosság."

A BTK szerint pont fordítva. Te meg le vagy szarva, kit érdekel, hogy szerinted mi kártékony?! Nem érv.

"És még egy fontos dolog, te szaralak! Az IRA-nak követelései voltak, és hajlamos volt a megegyezésre"

Az Iszlám Államnak is voltak követelései. Sőt, még megegyezései is. De ez is egy olyan kérdés, hogy ki a faszomat érdekli?!

"Ha valóban ateista lennél, nem néznéd jó szemmel, hogy egy vallási szempontból az európai lakosságnál jóval kevésbé szekularizált muszlim tömeg özönlik be Európába. De te egy destruktív liberálnáci férag vagy. Ezt már tisztáztuk. "

Nekem, ateistaként a kereszténység ugyanolyan szar hülyeség, mint az iszlám. A kereszténységgel a való életben sokkal több bajom van, mint az iszlámmal.

A szaralak meg te vagy, mert ha valakinek meghal a szerette, akkor tök mindegy, hogy politikus volt, vagy civil, vagy civil, de a bombával elsősorban politikusokat céloztak meg. És az is, hogy mi a terroristák követelése. Remélem, hogy valaki, akit szeretsz, így fogja végezni, mert megérdemled, te ostoba, embertelen náci féreg!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.25. 20:24:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: " Egyetlen plusz ingyenélő, fanatikus vagy terrorista importja is eggyel több a kelleténél."

Magyarországon eddig csak magyar terrorista volt. Ha kitoloncolnánk az összes magyart, akkor nem lenne terrorista Magyarországon. Szerinted megéri.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.25. 20:27:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ""Ha már van elég bűnöző, akkor ne szüljenek a magyar nők több gyereket!"

Elhiszem, hogy te ezt szeretnéd."

Ti szeretnétek ezt. Ti vagytok azok, akiknek a bűnözők csökkentése mindent megér.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.25. 20:29:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Azért ezt népességarányosan illik szémolni, és a tendenciák figyelembe vételével."

Több keresztény van, mint muszlim.

"Ez a múlt, az iszlám terror meg a jelen. Big diferensz. "

Én már éltem a Boszniai háborúban. Nekem nem a múlt.

Másrészt utoljára Németországban egy német terroristáskodott, és Amerikában meg egy örmény keresztény. Az iszlám terror a múlt, az utóbbi pár terrorakciót európaiak, és keresztények követték el.

Ez a tendencia.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.25. 20:31:58

@a nemzet fogatlan provokátora: az Európai zsidóságra a magyarok és a németek a legveszélyesebbek, ezt bizonyítja a történelem. hogy a kurva életben nem vagy ezt képes felfogni, te náci baromállat?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.25. 20:35:13

@a nemzet fogatlan provokátora:

"Szted melyik a veszélyesebb , ha jelentős részben katonai célpontokat támad egy szeparatista szervezet területileg korlátozottan, vagy ha arra törekszik, hogy minél több CIVILT gyilkoljon le válogatás nélkül nyugat- Európa szerte?
Erre felelj !"

Az első egyértelműen veszélyesebb. Ezt csak az olyan elmegyogyós náci barom nem fogja fel, mint te.

"De még ha igazad is lenne, és egyenlőségjelet lehetne tenni az IRA is a fanatikus iszlám terrorizmus között(nem lehet)., akkor is miért is kellene behurcolni az iaszlamista terror Európába, miután végre megszűnt az Európán belüli terrorizmus? Elárulnád hogy ebben mi a logika?"

Európában az iszlám terrorizmus is megszűnt. A legutóbbi terroista akciót német követte el.

"Logikád" szerint a németeket kell kiűzni Európából.

"A fanatikus iszlamistáknak csak 2015 februárja és 2017 júniusa között közel 300 CIVIL HALÁLOS áldozata volt Európában.. "

A fanatikus keresztényeknek csak 1992-1996 között 30 ezer civil áldozatuk volt.

"Logikád" szerint a keresztényeket kell kiűzni Európából.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.25. 20:36:50

@a nemzet fogatlan provokátora: Európában az egy főre jutó terrorista áldozatokban egy norvég, egy bizonyos Anders Breivik vezet, ugyanolyan náci, mint te. Titeket kéne kitoloncolni Európából!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.25. 20:37:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Azért ezt népességarányosan illik szémolni, és a tendenciák figyelembe vételével."

Akkor a norvégok, illetve a nácik vezetnek. Anders Breivik miatt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.25. 23:26:55

@Brendel Mátyás:

"Magyarországon eddig csak magyar terrorista volt."

Hazudsz, mint mindig, te jellemtelen antiszemita szar:

hu.wikipedia.org/wiki/Ferihegyi_gyorsforgalmi_%C3%BAti_mer%C3%A9nylet

"A ferihegyi robbantási akció kivitelezését vállaló nyugatnémet terroristák is arab országokban tartózkodtak 1988 óta." Vagyis arabok képezték ki őket.

De mindegy is, nem szükséges a terroristák számát gyarapítani. Bármennyire ez a célod.

"Akkor a norvégok, illetve a nácik vezetnek. Anders Breivik miatt."

Lehet, nem számolok utána. Mindenesetre ahol van saját terrorista, oda minek külföldről továbbiakat importálni. Ahol meg nincs, oda erst recht nem kell az import terrorista.

"Én már éltem a Boszniai háborúban. Nekem nem a múlt. "

Ja, szerinted még tart a boszniai háború? Jelen időben? :O

2018.04.26. 01:00:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te nagyonbuta, a terroristák arányáról a saját népességükön belül, vagy az áldozatok népességén belül van-e szó?
A muszlim terroristák mihez arányulnak, az összes muszlimhoz a világban, mint vallási csoporthoz, a születési országuk lakosságához, avagy az áldozataik száma az áldozatok országának lakosságához?
Tudod a muszlim terroristák száma elenyésző, ha a világ összes muszlimját vesszük alapul, mondjuk a Bayer -Meinhof csoport németország lakosságához viszonyított arányához képest.

De mégegyszer: nem az iszlám terror létét tagadom. Azt tagadom, hogy minden bevándorló terrorista.

Csak egy gondolatmenet: cirka 3 millió muszlim él a UK-ban.
Ha minden ezredik szélsőséges, az 3000.
Ha ebből minden második öngyilkos merénylő lenne, Anglia már nem létezne. Az elmúlt évben minden nap 4 merénylet lett volna...

2018.04.26. 01:03:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a boszniai háború bármikor kirobbanhat ismét. Tehát tart...csak épp fegyverszünet van.
Tudod, ott is a muszlimok.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.26. 01:36:59

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"mondjuk a Bayer -Meinhof csoport ..."

Man, you've made my day!

Látom, nagyon ki vagy akadva Bayer Zsoltra, de biztosíthatlak, semmi köze nem volt a Baader-Meinhof csoporthoz. :DDDDD

Drága Matyika, mivel láthatóan ennyire nem vagy tisztában azzal, amiről írsz, a további hablatyodra engedelmeddel inkább nem is reagálok. Késő van, let's call it a day.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.26. 05:38:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: egy 1988-as esetet hozol, de hisztizel, hogy az 1992-1995-ös periódus már nem releváns. Hát bazmeg, te elmebeteg vagy.

"De mindegy is, nem szükséges a terroristák számát gyarapítani."

Mondom, akkor ne szüljenek a magyar nők gyerekeket, mert lehet, hogy terrorista lesz. A te logikád szerint legalábbis. Vagy ha már szülnek, toloncoljunk ki minden embert Magyarországról, és akkor minimalizáltuk a terroristák számát. A te logikád szerint.

" Mindenesetre ahol van saját terrorista, oda minek külföldről továbbiakat importálni. Ahol meg nincs, oda erst recht nem kell az import terrorista."

Te miért különbözteted meg az import és a saját terroristát? A saját terrorista jó? Nem logikus, amit mondasz. Vagy ki kell toloncolni mindenkit az országból, mert terrorista lehet, vagy senkit nem szabad ilyen okkal kitoloncolni.

Az, hogy az emberek egy részét ki akarod toloncolni, mert van köztük terrorista, a másik részét nem, pedig van köztük terrorista, az hülyeség. Az, hogy nem akarsz befogadni menekültet, mert lehet köztük olyan, aki terrorista lesz, de gyereket sülni szabad, pedig lehet, hogy lesz köztük terrorista, az megint nem logikus.

Te egy ostoba náci vagy, aki igazából csak gyűlöli a más bőrszínűeket, és más vallásúakat, a terrorizmus nem a valódi indok, mert az nem bőrszín, és nem egy specifikus vallás kizárólagos sajátsága. A terrorizmus csak ócska magyarázkodás nálad, nem valódi indok.

Ha te tényleg a terrorizmustól rettegnél, akkor a magyar terroristáktól is rettegnél, és a magyarokat is ki akarnád toloncolni. Magyarországon a magyar terrorizmus veszélyesebb, mint a muszlim.

"Ja, szerinted még tart a boszniai háború? Jelen időben? "

1988 után volt, ha te egy 1988-as esetet hozol, akkor ne akarj kizárni egy 1992-1995-ös esetet, te elmebeteg, náci fasz!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.26. 05:40:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

hu.wikipedia.org/wiki/Ferihegyi_gyorsforgalmi_%C3%BAti_mer%C3%A9nylet

Az ostoba "logikád" szerint még mindig a németeket kellene kitoloncolni Magyarországról, nem az arab/afrikai bevándorlókat. Ostoba, náci fasz vagy.

2018.04.26. 08:15:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: elírás. Ha ez neked ekkora örömet okoz, sajnállak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.26. 10:50:13

@Brendel Mátyás:

"Hát bazmeg, te elmebeteg vagy."

Alkalmazkodom hozzád. Ezt inkább udvariasságnak tekintsd. De az sem zavar, ha elmebetegnek tartasz. Az elmegyógyintézetek tele vannak olyanokkal, akik másokat tartanak elmebetegnek.

"Te miért különbözteted meg az import és a saját terroristát?"

Azért, galambom, mert a saját már itt van, míg az importot módunk van nem beengedni. De te ezt úgysem fogod fel.

"Az, hogy az emberek egy részét ki akarod toloncolni, mert van köztük terrorista, a másik részét nem, pedig van köztük terrorista, az hülyeség."

Az egyik állampolgár, a másik nem. Mellesleg nem csak a terroristákat akarom kitoloncoltatni. Ha nem lennél lemaradva jópár brossúrával, akkor tudnád, hogy a szavak szintjén már Merkel mama is kezd megtérni és fel akarja pörgetni a kitoloncolásokat. Gyorsan olvasd el a legújabb irányelvelket, or else hó végén nem kapsz fizetést.

"a terrorizmus nem a valódi indok"

A terrorizmus nem az egyetlen indok.

Nem hallottad, hogy a nácikártya már passé?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.26. 10:56:31

@Brendel Mátyás:

"Ostoba, náci fasz vagy."

A te szádból ez bók számomra.

"elírás. Ha ez neked ekkora örömet okoz, sajnállak."

A Baader-Meinhof helyett Bayer-Meinhofot írni nem elírás, hanem Freud'scher Versprecher. :DD

a nemzet fogatlan provokátora 2018.04.26. 11:29:11

@Brendel Mátyás: Hazudsz, tényeket ferdítesz el szándékosan. Az iszlám állam, és általában a jelenlegi fanatikus iszlám nem egyezkedik. Nem azért hajt végre merényleteket, mert valamilyen politikai célt el akar érni, pusztán a nyugati országok lakói,és a más vallások ellen gyűlölet hajtja őket.
És a felelőtlen nyugati és EU-s politikusok ezt hozták be a nyugati városokba, aminek az eredménye: 2 év és 3 hónap alatt közel 300 civil halott, jelentős részük szabadidejét töltő fiatal.

"A BTK szerint pont fordítva. "
Na te alávaló mocsok liberálfasiszta patkány most bemutatkoztál. Tehát szerinted ha egy szeparatista szervezet támadást hajt végre egy katonai ellenőrzési pont, vagy egy katonai létesítmény ellen, akkor az súlyosabb, mintha egy fanatikus bombát robbant egy fiatalokkal teli zsúfolt koncerten, vagy kalasnyikovval szarrá lő mindenkit egy szórakozóhelyen. Eszednél vagy te baromállat?? Köszönöm, hogy bemutatkoztál . Most legalább mindenki láthatja hogy milyen mocsok tetű vagy..

"az Európai zsidóságra a magyarok és a németek a legveszélyesebbek" Kérdezz meg erről egy Párizs külvárosában élő zsidót. Berlinben ismét nem ajánlatos kipát hordani, mert könnyen támadás érheti az azt viselőt egy iszlám fanatikus által. Ide is eljutottunk ismét a hozzád hasonló mocsok iszlamofil liberálférgek miatt.Azokban az államokban, ahonnan az illegális migránsok jelentős része érkezik állami doktrína és iskolai alapvetés a zsidógyűlölet. De a napjaitok meg vannak számlálva. Európa kezd észhez térni..

"Nekem, ateistaként a kereszténység ugyanolyan szar hülyeség, mint az iszlám. A kereszténységgel a való életben sokkal több bajom van, mint az iszlámmal."

Valóban? Akkor te egyszerűen nem ismered a jelenlegi iszlámot. Egy teljesen téves kép él benned ennek a vallásnak a jelenlegi állapotával kapcsolatban. Az iszlám egyáltalán nem ment keresztül azon a szekularizációs folyamaton, amin a kereszténység átment. Sőt az iszlámban napjainkban egyre nagyobb teret hódít a szalafizmus, ami a szunnita iszlám egy szélsőséges formája, és többek között a sarija törvénykezés bevezetését szorgalmazza az európai iszlám közösségekben is, amely a fejükben felülírja a befogadó országok törvényeit. És ehhez a folyamathoz asszisztálsz, miközben árnyékbokszolsz a rég pozíciót vesztett kereszténységgel szemben.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.04.26. 11:34:11

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ez nem így van. A merényletekben rész vesznek csalódott illegális bevándorlók, akiket a embercsempészek mindenféle mesével etetnek, aztán ide érkezve szembesülnek a realitásokkal, frusztrálódnak, és vevők lesznek a fanatikus iszlám által nyújtott világmagyarázatokra. Egyfajta franchise terrorizmus ez. Az eszközök változatosak: kés, furgon, bomba. Ilyen volt pl. a vonaton gyilkoló baltás gyilkos, és az ansbachi robbantó is. Többek között ezért fontos gátat vetni az illegális migráció kártékony folyamatának..

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.26. 14:17:05

@a nemzet fogatlan provokátora:

"2 év és 3 hónap alatt közel 300 civil halott"

A libbancsokat, köztük ezt a Brendel nevű faszt mindez nem érdekli, a 300 emberélet számukra csak statisztika.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.26. 14:21:07

Lásd még Sztálin ezirányú véleményét.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.26. 17:00:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Azért, galambom, mert a saját már itt van, míg az importot módunk van nem beengedni. De te ezt úgysem fogod fel. "

ugyan már, a magyarokat és németeket is ki lehetne toloncolni Európából, ha komolyan gondolnád, hogy minden egyes terroristától és zsidógyűlölőtől meg kell szabadulni.

de gondolod te a fenét komolyan, te csak egy ostoba, náci fasz vagy, aki a más bőrszínt és a vallást gyűlöli. a magyarázkodásod meg csak erőltetett marhaság.

"Az egyik állampolgár, a másik nem."

az elmúlt évek terrortámadásainak nagy részét EU állampolgárok követték el, faszfejkém!

" Merkel mama is kezd megtérni és fel akarja pörgetni a kitoloncolásokat."

de nem bőrszín és vallás alapján kollektíven, hanem egyedi elbírálás alapján. nem fogod fel, hülye náci?!

"Nem hallottad, hogy a nácikártya már passé?"

A nácikat megnevezni sosem passé. A muszlimfóbia passé.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.26. 17:02:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"@Brendel Mátyás:

"Ostoba, náci fasz vagy."

A te szádból ez bók számomra.

"elírás. Ha ez neked ekkora örömet okoz, sajnállak."

A Baader-Meinhof helyett Bayer-Meinhofot írni nem elírás, hanem Freud'scher Versprecher. :DD"

Sem "Baader-Meinhofot", sem "Bayer-Meinhofot" nem írtam.

Égsz, mint a Reichstag.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.26. 17:13:41

@a nemzet fogatlan provokátora:

"Nem azért hajt végre merényleteket, mert valamilyen politikai célt el akar érni, pusztán a nyugati országok lakói,és a más vallások ellen gyűlölet hajtja őket. "

De iszonyat ostoba vagy te! Az írek se azért akartak függetlenedni, mert szerették az angolokat.

"És a felelőtlen nyugati és EU-s politikusok ezt hozták be a nyugati városokba, aminek az eredménye: 2 év és 3 hónap alatt közel 300 civil halott, jelentős részük szabadidejét töltő fiatal."

Ostoba vagy. A terrortámadást szinte kizárólag olyanok vitték végbe, akit sehova nem hoztak be, hanem itt születtek.

"Tehát szerinted ha egy szeparatista szervezet támadást hajt végre egy katonai ellenőrzési pont, vagy egy katonai létesítmény ellen, akkor az súlyosabb, mintha egy fanatikus bombát robbant egy fiatalokkal teli zsúfolt koncerten, vagy kalasnyikovval szarrá lő mindenkit egy szórakozóhelyen."

Veszélyesebb. És a btk szerint is nagyobb bűn. Aztán ugrálhatsz, hogy mindenki szembe megy az autópályán, de ettől még nem lesz igazad. És a mocsok, állat, tetű, elmebajod faszfej továbbra is te vagy.

"Kérdezz meg erről egy Párizs külvárosában élő zsidót."

Megkérdeztem, azt mondta, hogy a holokauszt neki nagyobb trauma.

"Valóban? Akkor te egyszerűen nem ismered a jelenlegi iszlámot."

Nem. Te nem ismered sem az iszlámot, sem a kereszténységet.

"Az iszlám egyáltalán nem ment keresztül azon a szekularizációs folyamaton, amin a kereszténység átment."

A szekularizáción különféle országok mentek végig, jobban, vagy kevésbé. Nem a vallások. A keresztények ma is ugyanolyan faszfej barmok, mint anno, vagy mint te. Ismerek muszlimot, aki Európában él, és rendes, és ismerek egy csomó faszfej keresztényt, akik fenyegettek. És de facto a keresztények több kárt okoznak nekem, mint a muszlimok, és általában ez így van Európában, mert a geci keresztények még mindig részben hatalmon vannak. Mert a geci keresztények jelentős része kurvára nem szekularizálódott, csak rájuk kényszerítettük a szekularizációt.

Semmi különbség nincs az iszlám vallás és a keresztény vallás között. Fogsz egy keresztényt, és egy muszlimot, berakod Európában egy munkahelyre, mindkettő lehet szélsőséges, vagy alkalmazkodó. Kb ugyanazok. A keresztények de facto azért veszélyesebbek, mert egy csomó geci pap van befolyásos hatalmi helyzetben.

És ha a keresztényeknek megint hatalmat adunk, újra bevezetik az inkvizíciót, kurvára semmit nem változtak. Egyébként is, aki olyan baromságot tud elhinni, mint a kereszténység, az bármire képes lehet.

Te nem ismered a világot, te vadbarom!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.26. 17:14:49

@a nemzet fogatlan provokátora: "A merényletekben rész vesznek csalódott illegális bevándorlók"

nem jellemző.

Nem tudsz olyen merényletet mondani a barcelónain kívül, amelyet az utóbbi években jött bevándorló követett volna el.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.26. 17:16:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"A libbancsokat, köztük ezt a Brendel nevű faszt mindez nem érdekli, a 300 emberélet számukra csak statisztika."

neked meg 30 ezer halott muszlim statisztika, mert egy embertelen, faszfej náci vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.26. 18:25:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Neked az a majd 2000 ember, akit az IRA ölt meg, az nem számít.
Az a 30 ezer ember, akit szerb keresztények irtottak ki, nem számít.
Az a 6 millió zsidó, akit németek öltek meg, az nem számít.

Neked csak a 300 ember számít, akit iszlamista terroristák öltek meg.

Azért, mert hülye vagy, azért mert náci vagy, azért, mert szarsz te bele igazából az áldozatokba, te csak a muszlimokat akarod gyűlölni, mert náci vagy.

A muszlimokat ki akarod telepíteni, de a szerbeket, íreket, németeket nem.

Azért, mert te csak a muszlimokat akarod gyűlölni, mert egy ostoba náci vagy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.26. 19:23:16

@Brendel Mátyás:

"ugyan már, a magyarokat és németeket is ki lehetne toloncolni Európából"

Idiótám, saját állampolgárát egyik állam sem toloncolhatja ki. Nofingerprint Alit és Born on January 1st Ahmedet viszont igen.

Elképesztő, milyen demagóg antiszemita faszkalap vagy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.26. 19:25:44

@Brendel Mátyás:

"neked meg 30 ezer halott muszlim statisztika, mert egy embertelen, faszfej náci vagy."

Semmi közöm ahhoz, hogyan gyilkolásszák egymást. Magyar állampolgárként semmi felelősségem sincs benne. Felőlem akár ki is irthatják egymást, semmi közöm hozzá.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.26. 19:27:35

@Brendel Mátyás:

"Sem "Baader-Meinhofot", sem "Bayer-Meinhofot" nem írtam."

Ja, azt a másik nickeden írtad. :D

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.26. 19:57:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "saját állampolgárát egyik állam sem toloncolhatja ki."

1) Miért ne?
2) Európában a muszlim terrorista akciókban a legtöbb embert EU állampolgárok ölték meg.

Tehát a többiek kitoloncolásával semmit nem oldasz meg.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.26. 19:58:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Semmi közöm ahhoz, hogyan gyilkolásszák egymást. Magyar állampolgárként semmi felelősségem sincs benne. Felőlem akár ki is irthatják egymást, semmi közöm hozzá. "

akkor a 300-hoz sincs közöd.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.26. 23:33:08

@Brendel Mátyás:

"akkor a 300-hoz sincs közöd."

Valóban, azokat sem én öltem meg.

"másik nick a kurva anyád."

Igazad van: a kurva anyádé.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.27. 05:55:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ennyit tudtok, ti nácik: amikor nincs igazatok, és ez kiderül, akkor elkezdtek bohóckodós hülye válaszokat adni.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.04.28. 19:19:55

@Brendel Mátyás: "De iszonyat ostoba vagy te! Az írek se azért akartak függetlenedni, mert szerették az angolokat."

Az ostoba te vagy, illetve inkább azt mondanám, hogy nem ismered a történelmet, ezért teszel egyenlőségjelet az IRA és az iszlám fanatizmus között buta módon. Az ír terrorszervezet pl. soha nem robbantott vonatszerelvényen százakat legyilkolva ,pedig megtehette volna, soha nem robbantott fiatalokkal teli koncerten, pedig megtehette volna.
Az iszlám fanatizmus viszont ilyen típusú merényleteket hajt végre, mert az más civilizáció és vallás elleni gyűlölet hajtja őket, és nem akarnak alkudni. Nem mondják azt, hogyha ez és ez bekövetkezik, akkor felhagyunk a merényletekkel, terrorcselekményekkel. Ők a legyilkolt európai civilek számát akarják kimaxolni. Az IRA-val viszont sikerült megegyezni, és felhagytak tevékenységükkel. Emeletes ökörnek kell lenni ahhoz, hogy ezt az alapvető különbséget ne legyél képes felfogni..

"Ostoba vagy. A terrortámadást szinte kizárólag olyanok vitték végbe, akit sehova nem hoztak be, hanem itt születtek."

Hazudsz,a vonaton gyilkoló baltás gyilkos, és az ansbachi robbantó gyilkos is friss bevándorló volt. A nizzai merénylő tunéziai, a svéd furgonos gyilkos üzbég, a berlini furgonos terrorista szintén tunéziai születésű volt. A Bataclan terroristái közül három is frissen érkezett migráns volt, akiket az IS küldött. A manchesteri robbantó valóban másodgenerációs volt, apja pár évvel születése előtt települt át, és muzulmán hitszónok volt. Vagyis egy szegregált muzulmán közegben fanatizálódott kiskorától Angliában..

"Veszélyesebb. És a btk szerint is nagyobb bűn.

Te nagyon barom. Terrorcselekmény esetén nem súlyosabb..Te tényleg olyan hülye vagy, hogy azt hiszed, hogy 10 tinédzser legyilkolása egy szórakozóhelyen kisebb büntetési tételt ér, mint 10 hivatásos katona megölése egy tűzpárbajban??Mellesleg előbbi sokkal gyávább tett is.. Te melyik országban élnél szívesebben te hülye állat,egy olyanban ahol egy terrorszervezet a rendőrség és katonaság ellen hajt végre merényleteket minimális civil áldozatra törekedve, vagy egy olyanban, ahol fanatikusok felrobbanthatnak a vonaton vagy egy koncerten? Esetleg miközben sétálóutcán sörözgetsz, egy furgonnal valaki azért hajt be, hogy beledöngöljön a macskakőbe?? Erre válaszoljál te agyamputált idióta!

"A szekularizáción különféle országok mentek végig, jobban, vagy kevésbé. Nem a vallások."

Bámulatos, hogy milyen gátlástalanul hazudod el a valóságot.Mert ennyire nem lehetsz sötét. Egyszerűen nem veszel tudomás arról a nyilvánvaló tényről, hogy Európában a felvilágosodás időszakát követően a keresztény vallású társadalmak tekintetében kialakultak a szekularizált államok, míg ez a folyamat a muszlim országok jó részében nem zajlott le. Ha minimális történelmi ismereteid lennének, hallottál volna erről.
Ráadásul az iszlám az utóbbi évtizedekben egyre inkább radikalizálódik. Tudsz arról pl. hogy a 80-es években Kartúmban nyilvánosan felakasztották Mohamed Taha hitszónokot, aki a békés mekkai elvekhez való visszatérést hirdette az egyre dominánsabb intoleráns, agresszív medinai hitelvek helyett? Hogy fordulhatna ez elő a szekularizált Európában??
Hol látsz ma olyan keresztény terrorszervezeteket , mint az ISIS, Al-qaida. Al -nuszra front muzulmán terrorszervezetek, te szaragyú , idióta tudatlan buta segg?? Olvass többet, írj kevesebbet!

" Fogsz egy keresztényt, és egy muszlimot, berakod Európában egy munkahelyre, mindkettő lehet szélsőséges, vagy alkalmazkodó. Kb ugyanazok"

Csakhogy a muzulmán migránsok jelentős hányada nem dolgozik, hanem az európai szociális szférán élősködik. Amíg teheti..;)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.29. 20:39:54

@a nemzet fogatlan provokátora: agyatlan faszbarom vagy.

1) Itt egy lista a Nagy Britanniában törént terroista akciókról.

en.wikipedia.org/wiki/List_of_terrorist_incidents_in_Great_Britain

Rákeresel, hogy pub, station, és kapsz egy csomó robbantást, amit az IRA civilek ellen hajtott végre. "Train" címszó alatt is egy olyan akciót találsz,a melyet angol hajtott végre, nem az IRA. Hogy most az IRa vonatban nem robbantott, az nem hat meg, ha kocsmákban és állomásokon igen.

2) "a vonaton gyilkoló baltás gyilkos, és az ansbachi robbantó gyilkos "

ők nem öltek meg senkit. as ansbachi csak magát.

3) " A nizzai merénylő tunéziai"

10 éve Franciaországban élt, lakhatási engedéllyel, nem volt illegális bevándorló, nem volt friss menekült. ilyenekből mindenképpen fog élni egy csomó EUrópában, ezt még ti nácik sem tudjátok megakadályozni.

4) "a svéd furgonos gyilkos üzbég"

szovjet volt, saját családja szerint szovjetnek tekintette magát. oroszul beszélt, Oroszországban lakott.

en.wikipedia.org/wiki/2017_Stockholm_attack#Suspect

ezek szerint az oroszokat ki kpéne toloncolni Magyaroroszágról!

" a berlini furgonos terrorista szintén tunéziai születésű volt."

5 éve volt Európában. egyébként ez az a terrorista támadás, amit a hatóságoknak meg kellett volna akadályozniuk, mert elítélt volt, követték, és őt tényleg ki kellett volna toloncolni már korábban, csak nem történt meg.

"A Bataclan terroristái közül három is frissen érkezett migráns volt"

Hazudsz:

"Le groupe d'assaillants est composé de trois Français : Foued Mohamed-Aggad, 23 ans, originaire de Wissembourg dans le Bas-Rhin80, Ismaël Omar Mostefaï, 29 ans, domicilié à Chartres, et Samy Amimour, 28 ans, originaire de Drancy. "

fr.wikipedia.org/wiki/Attentats_du_13_novembre_2015_en_France#Th%C3%A9%C3%A2tre_du_Bataclan

tehát eddig ha mondjuk Amris Anit elfogadjuk, akkor találtál egyvalakit, akinél még a magyar buszvezetők is több embert öltek meg, és 5 éve volt menekült, a német hatóságok hibája volt, hogy elkövethette a tettét, megelőzhető lett volna.

e az ért elég szegényes, és ostoba indok ártatlan asszonyok és gyerekek százezreinek kitoloncolásához.

""Veszélyesebb. És a btk szerint is nagyobb bűn.
Te nagyon barom. Terrorcselekmény esetén nem súlyosabb.."

hazudsz. a btk szerint a rendőrt megölni súlyosabb. ennyi. game over. itt nem számít, hogy te milyen beteges kreténséget adsz elő, ez a tény.

"Te tényleg olyan hülye vagy, hogy azt hiszed, hogy 10 tinédzser legyilkolása egy szórakozóhelyen kisebb büntetési tételt ér, mint 10 hivatásos katona megölése egy tűzpárbajban??"

igen.

"Te melyik országban élnél szívesebben te hülye állat,egy olyanban ahol egy terrorszervezet a rendőrség és katonaság ellen hajt végre merényleteket minimális civil áldozatra törekedve, vagy egy olyanban, ahol fanatikusok felrobbanthatnak a vonaton vagy egy koncerten?"

a másodikban.

te idióta is vagy, de a btk is ellened szól. tehát objektíven vagy idióta.

"Európában a felvilágosodás időszakát követően a keresztény vallású társadalmak tekintetében kialakultak a szekularizált államok, míg ez a folyamat a muszlim országok jó részében nem zajlott le. Ha minimális történelmi ismereteid lennének, hallottál volna erről."

az országok szekularizálódtak, nem a vallások. a muszlimok Európában hasonlóan viselkednek, mint a keresztények. sőt, a keresztény szerbek nemrég 30 ezer muszlim civilt irtottak ki. Európában.

tanulj történelmet, te büdös, kereszténybuzi, faszfej náci!

"Csakhogy a muzulmán migránsok jelentős hányada nem dolgozik, hanem az európai szociális szférán élősködik. Amíg teheti..;) "

ezek nem a muszlimok, hanem a FIdesz szavazók.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.30. 06:40:10

@a nemzet fogatlan provokátora:

1974, 21 November: Birmingham pub bombings: IRA bombs exploded in two pubs in Birmingham, killing 21 people and injuring 182.

1975, 5 September: An IRA bomb exploded in the lobby of the Hilton Hotel, London, killing two people and injuring 63.

1975, 18 November: IRA members threw a bomb into Walton's restaurant in London, killing two people and injuring 23.

1992, 10 April: Baltic Exchange bombing: A large IRA truck bomb exploded outside the Baltic Exchange building in the City of London, following a telephoned warning. It killed three people and caused £800 million worth of damage – more than the total damaged caused by the 10,000 explosions that had occurred during the Troubles in Northern Ireland up to that point.

1993, 20 March: Warrington bomb attacks: Two small bombs exploded in litter bins outside shops in Warrington, Cheshire, killing a three-year-old boy injuring more than 50 people. A 12-year-old boy became the second fatality when he died in hospital from his injuries several days later. IRA members had sent a telephoned warning but it was inaccurate.

1996, 9 February: London Docklands bombing: The IRA detonated a powerful truck bomb in the Canary Wharf financial district of London, following telephoned warnings. The blast caused severe damage and killed two people.

2009, 16 July: The Real IRA mass murder in Coventry. 7 killed 16 injured. 5 men attacked the city centre, shooting and decapitating victims. All 5 men were caught and sentenced 3 weeks later

ezek nem IRA-akciók ezek olyan nácik, mint te:

2013, 29 April to 12 July: Pavlo Lapshyn attacks. Lapshyn, a Ukrainian student and right-wing extremist, stabbed Mohammed Saleem, a Birmingham resident to death on 29 April. He later admitted to police that he wished to start a "race war".[46] Lapshyn later detonated a home-made bomb outside a mosque in Walsall on 21 June. 150 homes were evacuated but no person was injured.[47] On 28 June Lapshyn detonated a second home-made bomb near a mosque in Wolverhampton, and attacked a mosque in Tipton with an improvised explosive device containing nails on 12 July. Friday prayers were delayed that day, and so his intended victims were still inside. Laphsyn was later sentenced to serve a minimum of 40 years.[48][49][50]

1999, 17 April, 24 April, 30 April: David Copeland set off three nail bombs in London targeting the black, Bangladeshi and gay communities respectively, killing three people (including a pregnant woman) and injuring 129. Copeland, a far-right extremist, was convicted of murder on 30 June 2000.

2016, 16 June: Murder of Jo Cox – Thomas Mair, a 52-year-old white nationalist, shot and stabbed the MP Jo Cox outside a surgery in Birstall, West Yorkshire, and severely wounded a passerby who came to her aid. Mair shouted "This is for Britain", "keep Britain independent", and "Put Britain first" as he attacked Cox – although he had links to far-right groups, he acted alone. The attack was treated as an act of terrorism,[52] and in sentencing Mair the judge said "There is no doubt that this murder was done for the purpose of advancing a political, racial and ideological cause namely that of violent white supremacism and exclusive nationalism most associated with Nazism and its modern forms".[53]

2017, 19 June: Finsbury Park attack – Darren Osborne, a 47 year old British man, drove a van into Muslim worshippers close to a mosque in Finsbury Park, London. A man who had earlier collapsed and was receiving first aid died at the scene. The incident was investigated by counter-terrorism police as a terrorist attack.[63][64][65] On 23 June, Osborne was charged with terrorism-related murder and attempted murder.[66][67] In February 2018 at Woolwich Crown Court, he was found guilty on both counts[68] and was sentenced to life imprisonment.[69]

en.wikipedia.org/wiki/List_of_terrorist_incidents_in_Great_Britain

te mégsem akarod az íreket, vagy a nácikat kitoloncolni Európából.

továbbá:

2011 Anders Breivik 77 embert ölt meg, köztük gyerekeket Utoyán:

en.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik

te mégsem akarod a norvégokat, vagy a nácikat kitoloncolni Európából.

In 1980, a right-wing terrorist attack in Munich, Germany killed the attacker and 14 other people, injuring 215. Fears of an ongoing campaign of major right-wing terrorist attacks did not materialize.

Ja és ha már németek:

Germanwings katasztrófa, 2015, Andreas Lubitz 150 embert ölt meg
en.wikipedia.org/wiki/Germanwings_Flight_9525

Nem látom, hogy a németeket vagy nácikat ki akarnád toloncolni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.30. 06:40:42

@a nemzet fogatlan provokátora:

The Savior was a neo-Nazi militant nationalist organization which claimed credit for the August 2006 Moscow market bombing, which killed 13. Media reports indicate that the market, located near Cherkizovsky, was targeted due to its high volume of Central Asian and Caucasian clientele.[65][66] Four members of The Saviour were sentenced to life imprisonment, while four others received lesser prison terms.[67]

The Years of Lead are considered to have begun with the Piazza Fontana bombing in Milan in December 1969,[49] perpetrated by Ordine Nuovo, a right-wing neofascist group.[52] Sixteen people were killed, and 90 injured, in the bombing.[52]

In July 1970, this same group carried out a bombing on a train going from Rome to Messina, killing six and wounding almost 100. The group also carried out the Piazza della Loggia bombing in 1974, killing eight antifascist activists.[52] Perhaps the most infamous right-wing terrorist attack in post-war Italy is the August 1980 Bologna bombing, in which neo-fascist Nuclei Armati Rivoluzionari ("Armed Revolutionary Nuclei"), an Ordine Nuovo offshoot, killed 85 people and injured 200 at the Bologna railroad station.[52][53] Valerio Fioravanti, Francesca Mambro, and two others were convicted of mass murder in the attacks,[53] although both have always denied any connection with them.[54][55]

In December 2011, a gunman targeted Senegalese peddlers in Florence, killing two and injuring three others before killing himself.[56][57] The perpetrator was a sympathizer of CasaPound,[56][57] which is a neo-fascist party that Italian judges have recognized as not posing a threat to public or private safety.[58]

nem látom, hogy az olaszokat, vagy a nácikat ki akarnád toloncolni

en.wikipedia.org/wiki/Right-wing_terrorism#Europe

Te csak a muszlimokat/arabokat akarod kitoloncolni, kevesebbért, mint amit európaiak és nácik követtek el. Mert egy ostoba, hülye, náci szaralak vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.30. 12:03:16

@a nemzet fogatlan provokátora: az egyébként röhej, hogy azt üzened a muszlim dzsihadistáknak, hogy ha több rendőrséget és politikust és katonai objektumot támadnak be, akkor maradhatnak a muszlimok Európában.

ahogy persze az is röhej, hogy egyáltalán ki akarsz toloncolni ártatlanokat, csak mert bizonyos emberek, hasonló bőrszínnel/vallással elkövettek valami szörnyűséget. (kollektív büntetés). ez maga a nácizmus.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.05.01. 19:41:19

@Brendel Mátyás: Figyelj te barom! Mit nem vagy képes felfogni azon, hogy minimális civil áldozattal dolgozott az IRA, holott jóval több civilt is megölhetett volna, míg az iszlám fanatizmus alig több mint két év alatt közel háromszáz civilt ölt meg. Még egyszer mondom, soha nem robbantottak vonatszerelvényen és koncerten, pedig ilyen merényletekkel lehet igazán a kimaxolni a civil halottak számát. Ha az IRA erre ment volna rá félévente gyilkolhatott volna meg több száz civilt.

"ők nem öltek meg senkit. as ansbachi csak magát."

Hát ez igazán jó hír..Nem rajtuk múlott, hogy nem haltak meg sokan, hanem szerencsén. A baltás ámokfutás két életveszélyes sérülést is okozott.

"10 éve Franciaországban élt, lakhatási engedéllyel2

Azt hazudtad, hogy Európában született. Mellesleg közel se csak az illegális bevándorlókkal van probléma. A legális bevándorlókat is sokkal jobban kell szűrni.

"szovjet volt, saját családja szerint szovjetnek tekintette magát"

Üzbég volt. Rahmat Akilov felajánlotta az Iszlám Államnak, hogy a szervezet nevében támadást követ el Stockholmban, és listát is írt potenciális célpontjairól.

"5 éve volt Európában. egyébként ez az a terrorista támadás, amit a hatóságoknak meg kellett volna akadályozniuk, mert elítélt volt, követték, és őt tényleg ki kellett volna toloncolni már korábban, csak nem történt meg"

De ő se Európában született, ahogy hazudtad, ugye? A német állam pedig pc idiotizmus miatt nem képes érvényt szerezni a kiutasítási határozatoknak, és az idióta szabályok sokszor a rendőrség kezét is megkötik. Majd most Seehofer belügyérsége alatt remélhetően komoly változások lesznek.

"hazudsz. a btk szerint a rendőrt megölni súlyosabb. ennyi. game over."

Egy sima gyilkosságnál. Nem tűnt fel, hogy a terrorcselekményekre külön jogszabály vonatkozik??

"az országok szekularizálódtak, nem a vallások. a muszlimok Európában hasonlóan viselkednek, mint a keresztények. sőt, a keresztény szerbek nemrég 30 ezer muszlim civilt irtottak ki. Európában."

De a muszlim országok nem szekularizálódtak,te szellemi fogyatékos droid, épp erről beszéltem, és egy innen érkező tömeg özönlik be Európába, akiket szinte lehetetlen integrálni, jelenlétük pedig súlyos biztonsági kockázattal jár,különösen a zsidó diaszpórákra. Olvasd el a Le Point nevű francia hetilap cikkét, amelyből kiderül, hogy az utóbbi 10 évben 45 ezer párizsi zsidó hagyta el az országot és távozott Izraelbe. a korábban Párizs Drancy kerületében élő Jacki Trodjman vízvezetékszerelő elbeszéléséből világosan kiderül, hogy pl. a helyi muszlim fiatalok rendszeresen zaklatják a zsinagógából kijövőket, és egyre agresszívebbek. érted te mocsok iszlamofil náci patkány. Ahhoz asszisztálsz, hogy a zsidóknak ismét félnie kelljen Európában. Mellesleg ha már kényszeresen visszautalgatsz a keresztények bűneire, az Oszmán birodalom európai hódításai hány emberéletbe is kerültek?

"az egyébként röhej, hogy azt üzened a muszlim dzsihadistáknak, hogy ha több rendőrséget és politikust és katonai objektumot támadnak be, akkor maradhatnak a muszlimok Európában."

Nem ezt üzenem, ez csak a te beteg agyadban jelenik meg így..

Egyszerűen -mint minden normális ember-súlyosabbnak tartom fegyvertelen civilek elleni terrortámadást, mint katonai egységekkel folytatott tűzharcot.
Aki ezt nem érti, annak vatta van az agya helyén, a szíve helyén pedig egy nagy üresség . Egy morális nulla vagy. Ez a nagy helyzet..

" hogy egyáltalán ki akarsz toloncolni ártatlanokat, csak mert bizonyos emberek"

Egyelőre nem kitoloncolásról van szó, hanem arról, hogy az európai határokat megvédve ne jöhessen boldog-boldogtalan Európába.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.05.01. 21:00:12

@a nemzet fogatlan provokátora:

Beláthatnád már, hogy ez az elmebeteg szándékosan kiforgatja a vitapartner szavait, hogy aztán ezzel folyamatos magyarázkodásra, védekezésre kényszerítse. A szadesz óta jól bevált ballibsi vitastílus, miért dőlsz be neki?

Ha nem reagálsz a kommentjeire (persze jó lenne, ha más is ezt tenné), akkor előbb-utóbb megunná és abbahagyná. Talán.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.01. 22:36:35

@a nemzet fogatlan provokátora:

Figyusz, te Down kóros, genetikai selejt!

"Mit nem vagy képes felfogni azon, hogy minimális civil áldozattal dolgozott az IRA"

1) A faszt nem fogtad fel, hogy ezt tételesen cáfoltam, hivatkozással, konkrét esetekkel, amikor kocsmában, állomásokon robbantottak. Mi a jó édes kurva anyádat nem tudtál ezen felfogni, de genetikai selejt?!

2) A faszomnak jössz itt a humanitárius terrorszervezet baromságával?! Ha esetleg tényleg minimális civil áldozattal tevékenykedtek volna, akkor már kebledre öleled őket?! Te tényleg egy ekkora seggfej vadbarom vagy?!

" holott jóval több civilt is megölhetett volna"

Sztálin elvtárs akár a tömegbe is lövethetett volna...

" míg az iszlám fanatizmus alig több mint két év alatt közel háromszáz civilt ölt meg."

Ami jóval kevesebb, mint az IRA, és ők sem maxolták ki teljesen az áldozatok számát. Például az az Abdeslam fel se robbantotta magát, pedig megtehette volna. És még piszkos nukleáris bombát se használtak, meg vegyi fegyvert sem, és az ivóvízhálózatot sem mérgezték meg.

" Még egyszer mondom, soha nem robbantottak vonatszerelvényen és koncerten"

Az iszlamisták meg soha nem irtottak ifjúsági táborokban gyerekeket, mint a náci elvtársad, a Breivik. És a muszlim erőszakolók soha nem raboltak el, és tartottak fogva egy pincébe évekig egy kislányt, mint Natascha Kampusch elrablója.

" pedig ilyen merényletekkel lehet igazán a kimaxolni a civil halottak számát. Ha az IRA erre ment volna rá félévente gyilkolhatott volna meg több száz civilt."

ha a muszlimok erre mennének rá, akkor kiirthatták volna már egész Európát. több tízmillió muszlim van Európában.

"Hát ez igazán jó hír..Nem rajtuk múlott, hogy nem haltak meg sokan, hanem szerencsén. A baltás ámokfutás két életveszélyes sérülést is okozott."

Tehát nem maxolták ki a gyilkolást. Az IRA esetében nálad ez már pozitívum, és béka Nobel dijat adnál nekik, amilyen embertelen faszfej genetikai selejt vagy.

"Azt hazudtad, hogy Európában született. "

a kurva anyád hazudta azt.

"A legális bevándorlókat is sokkal jobban kell szűrni."

Szóval azt mondod, lőjék le a magyarokat Hegyeshalomnál!

"Üzbég volt."

HAZUDSZ.

"De ő se Európában született, ahogy hazudtad, ugye? "

a kurva anyád hazudta azt.

"Egy sima gyilkosságnál. Nem tűnt fel, hogy a terrorcselekményekre külön jogszabály vonatkozik??"

de a btk ott se mondja azt, hogy rendőrt megölni kisebb bűn.

"De a muszlim országok nem szekularizálódtak"

oszt ennek mi a jó kurva anyád köze van Európához?!

"akiket szinte lehetetlen integrálni"

de lehet őket integrálni.

"el a Le Point nevű francia hetilap cikkét, amelyből kiderül, hogy az utóbbi 10 évben 45 ezer párizsi zsidó hagyta el az országot és távozott Izraelbe."

ami nagyjából a szokásos kivándorlási mennyiség. ráadásul a faszomat se érdekli. az vándorol ki oda, ahova akar. az utóbbi 10 évben 600 ezer magyar vándorolt ki.

" a korábban Párizs Drancy kerületében élő Jacki Trodjman vízvezetékszerelő elbeszéléséből világosan kiderül, hogy pl. a helyi muszlim fiatalok rendszeresen zaklatják a zsinagógából kijövőket, és egyre agresszívebbek. érted te mocsok iszlamofil náci patkány."

"Kanadai rabbit támadtak meg Budapesten"
www.sztarklikk.com/kozelet/kanadai-rabbit-tamadtak-meg-budapesten/336027#

követeld már a magyarok kitoloncolását Magyarországról, te náci faszfej genetikai selejt, te köcsög!

Ahhoz asszisztálsz, hogy a zsidóknak ismét félnie kelljen Európában.

"Mellesleg ha már kényszeresen visszautalgatsz a keresztények bűneire, az Oszmán birodalom európai hódításai hány emberéletbe is kerültek?"

Az inkvizíció hány ember életébe került?! A keresztények hány millió embert irtottak ki a világban?! A nácik 6 millió zsidót irtottak ki, de ez neked nem fáj, csak az oszmán birodalom, meg a 45 ezer kivándorló zsidó (semmibajuk nem esett). Mert egy náci köcsög vagy. Nem fáj neked a 6 millió zsidó élete, csak az a pár kis inzultus, de az se a zsidók miatt, szarsz te a zsidókra, te a muszlimokat gyűlölöd, te náci köcsög!

"Nem ezt üzenem"

tehát akkor az íreket is kitoloncolnád Európából?! és a németeket és a magyarokat is?! no meg a szerbeket?

"Egyszerűen -mint minden normális ember-súlyosabbnak tartom fegyvertelen civilek elleni terrortámadást, mint katonai egységekkel folytatott tűzharcot."

1) ezt csak az olyan elmebeteg, genetikai selejt tartja így, mint te. az emberek többségének a véleménye ezzel ellenkező, és ezt a btk tükrözi.

2) arra feleljél, hogy akkor az íreket az IRA tevékenysége miatt kitoloncolnád?

Egy morális nulla vagy. Ez a nagy helyzet..

"Egyelőre nem kitoloncolásról van szó, hanem arról, hogy az európai határokat megvédve ne jöhessen boldog-boldogtalan Európába. "

Építsél kertést a Földközi tengerre, te húgyagyú! Megérdemled!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.01. 22:41:05

@a nemzet fogatlan provokátora: de komolyan, az, hogy le se szarod azt a jóval több, mint 300 embert, akik civilek voltak, és akiket az IRA ölt meg, az mutatja, hogy te mekkora állat, genetikai selejt, elmebeteg, pszichopata náci fasz vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.02. 06:41:37

@a nemzet fogatlan provokátora: ez a "muszlim országból ne fogadjunk be menekülteket, mert nem szekuláris országok" olyan ostobaság, mintha valaki azzal jönne, hogy Kínából ne fogadjunk be gazdasági menekülteket, mert kommunista ország. oszt a csuti geci Führered onnan fogadott be több tízezer nem menekültet, hanem gazdasági migránst jó pénzért, amit le is nyúltak. úgyhogy dugd fel magadnak ezt a hülyeséget, és dugd fel magadat Orbánba, te baromállat, náci seggfej!

ja, és btw Törökország szekuláris ország, kb 4 millió török él Németországban.

Üzbegisztán meg, ahol a stockholmi merénylő tényleg élt egy ideig (de nem üzbégnek vallja magát), szintén szekuláris ország. Rahmat Akilov nem volt Üzbegisztánban vagy Oroszországban még vallásos.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.02. 06:51:26

@a nemzet fogatlan provokátora:

az egyetlen terrorista, aki tényleg friss menekült volt, és szerinted üzbég szekuláris államokból érkezett, mert a Szovjetunió az volt, Oroszország az, és Üzbegisztán is az:

"All citizens of the Republic of Uzbekistan shall have equal rights and freedoms, and
shall be equal before law without discrimination by sex, race, nationality, language,
religion, social origin, convictions, individual and social status."

www.constituteproject.org/constitution/Uzbekistan_2011.pdf?lang=en

ennyikeh, faszfejkém.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.05.05. 21:41:11

@Brendel Mátyás: A büdös kurva anyádat cáfoltad, azt. Az IRA soha nem gyilkolt meg majd 300 civilt két-három év alatt Európában, mint a muszlim fanatizmus. Hiába linkelgetsz be több évtizedes adatokat, azokból ez közel sem olvasható ki.Csak terelni próbálsz. Valamint hajlamosak voltak politikai alkura, ami a jelenlegi iszlám fanatizmusra egyáltalán nem áll. CÉLJUK AZ EURÓPAI ORSZÁGOK LAKÓI KÖZÜL MINÉL TÖBBET MEGGYILKOLNI. Hiába hazudozol akármit ez az igazság.
Ráadásul mint már oly sokszor most is kibuknak történelmi ismereteid hiányosságai. Észak-Írországban békés tüntetések kezdődtek a katolikusok hátrányos megkülönböztetése ellen a 60-as évek végén, amelyet a rendőrség egyre brutálisabb módszerekkel vert szét, végül '72-ben belelőttek a tömegbe. Ezután kezdődtek az IRA akciók a helyi brit erők ellen.

George Washingtont terroristának tartod?

"de a btk ott se mondja azt, hogy rendőrt megölni kisebb bűn."

Mi a kurva anyádért kellene mondania te hazug féreg, ha nem tesz különbséget??

"ami nagyjából a szokásos kivándorlási mennyiség. 2

Egy faszt, Trodjman világosan elmondja, hogy miért menekültek el Franciaországból. Azért, mert az egyre terjedő iszlám fanatizmus miatt egy vallásos zsidó számára élhetetlenné vált. Berlinben sem a keresztény németek miatt nem ajánlott kipát hordani, hanem azért mert az a zsidó vallási jelkép erőszakossá teheti a muszlimokat.
É ehhez a szégyenhez asszisztálsz te mocsok iszlamofil liberálnáci féreg, hogy takarodnál vissza a retkesvalagú büdös kurva anyádba. Antiszemita náci troll vagy, ezt vegyed tudomásul.

"Az inkvizíció hány ember életébe került?! A keresztények hány millió embert irtottak ki a világban?! "

És ez miért indokolná azt, hogy az iszlám fanatizmust az európai nagyvárosokba?? Miért, miért ,miért? Erre válaszoljál már egyszer te nyomorult idióta barom! igen a világtörténelemben volt számos vallás, és hatalom, amely emberek haláláért felelős, de ez miért indokolja a muzulmánok esztelen betelepítését Európába?? Persze válaszolni most sem fogsz, mert csak az idióta liberál dogmákat vagy képes hangoztatni, gondolkodásra, érvelésre képtelen vagy.

"1) ezt csak az olyan elmebeteg, genetikai selejt tartja így, mint te. az emberek többségének a véleménye ezzel ellenkező, és ezt a btk tükrözi.

2) arra feleljél, hogy akkor az íreket az IRA tevékenysége miatt kitoloncolnád? "

Te kurva hülye vagy baszd meg. Legalább más is olvassa: BRENDEL SZERINT NEM SÚLYOSABB BEMENNI EGY SZÓRAKOZÓHELYRE ÉS HALMORA MÉSZÁROLNI FIATALOKAT, MINT TŰZHARCOT KEZDEMÉNYEZNI EGY KATONAI PONT ELLEN.

Ezt majd más oldalakon is a pofádba fogod kapni, hogy lássák, hogy mennyire aberrált természetellenes a gondolkodásod, te nyomorult féreg..

2) Az íreket megszállták az angolok, míg az európai nagyvárosokban élő muzulmán migránsok az elmúlt években-évtizedekben érkeztek az európai nagyvárosokba az európai politikai elit felelőtlensége miatt. Még ezt sem tudod, te buta segg. Mára pedig az Európába behurcolt iszlám fanatizmus súlyos biztonsági kockázatot jelent.
Arról tudsz egyébként, hogy az angol polgári forradalomat követően Írország lakossága negyedével csökkent a mészárlások, és a rabszolgának eladott írek miatt? Jamaica első kényszermunkásai írek voltak. Olvass többet, írj kevesebbet. Csak ezt tudom mondani kedves fogyatékos barátom..:)

"Építsél kertést a Földközi tengerre, te húgyagyú! Megérdemled! "

Arról nem hallottál te debil, hogy Ausztrália is képes megállítania feléje irányuló illegális migrációt? Persze az ottani vezetésben nem idióták ülnek mint ny-Európában. De már nálunk is kezdenek észhez térni: Macron egyre több megállapodást köt afrikai országokkal az Afrikából jövő emberáradat megállítására, és szigorítani akarja a migráció rendszerét is. Tudsz róla, hogy komoly gesztusokat tesz a katolikus egyház irányába? ("Ki kellene engedni a katolikus egyházat a karanténból"-mondja) Mik vannak?

"de komolyan, az, hogy le se szarod azt a jóval több, mint 300 embert, akik civilek voltak, és akiket az IRA ölt meg'

Az iszlám fanatizmus 2-3 év leforgása alatt teljesítette ezt a számot, és ez még csak franchise terrorizmus volt.Vagyis muszlim Ali mindenfélét összeolvasva a neten, illetve mecsetekben fanatizálódva elhatározta, hogy belehajt a tömegbe, vagy összebarkácsol valami bombát, esetleg konyhakéssel kezd gyilkolászni a zsúfolt metrón. Az igazi pokol akkor kezdődik majd, ha a közel-keletről kiszoruló IS átteszi működési tevékenysége komolyabb részét az európai nagyvárosok területére, és sokkal brutálisabb terrorakciók fognak bekövetkezni. Többek között a hozzád hasonló, mocsok náci patkányok miatt.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.05.05. 21:42:17

@Brendel Mátyás: "Üzbegisztán meg, ahol a stockholmi merénylő tényleg élt egy ideig (de nem üzbégnek vallja magát), szintén szekuláris ország. Rahmat Akilov nem volt Üzbegisztánban vagy Oroszországban még vallásos."

Egyrészt a volt déli szovjet tagköztársaságokban is egyre komolyabb probléma a fanatikus iszlám terjedése. Másrészt Akilov fanatizálódása is a fentebb leírt franchise terrorizmus keretein belül történt már Svédországban. Gyenge kötődése volt a valláshoz, később ebben talált vigaszt a saját kudarcaira,fanatizálódott és gyilkolt- Allah nevében..

a nemzet fogatlan provokátora 2018.05.05. 22:01:56

"Ezután kezdődtek az IRA akciók a helyi brit erők ellen."

Helyesebben, ekkor eszkalálódott ismét fegyveres konfliktussá, hisz az IRA már a század elején is létezett.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.05. 22:49:37

@a nemzet fogatlan provokátora:

Egyszerűen röhej és szánalom az, ahogy vergődsz, és próbálod kimosni az IRÁ-t, egy terrorista szervezetet, amely több, mint ezer embert ölt meg, és több civilt is, mint az iszlám állam Európáraban. Az IRA több embert ölt meg, mint a muszlim terroristák. Te meg még véded is őket. Egy elmebeteg, embertelen, náci féreg vagy. Értelmes ember nem védi az IRÁ-t.

A történelemről szólva, az európai országok, különösen a nyugat európaiak, ahol a terrorakciók történnek, évszázadokig gyarmatnak tartottak sok országot, köztük sok iszlám területet, amelyek még ma is mesterkélt határok mentén szétszabdalt, konfliktusokkal teli országok. Normális embernek ez nem indok a terrorizmusra, neked indok, ha az írekről van szó. Mert te egy ostoba, büdös náci fasz vagy, amilyen a többi náci fasz.

""de a btk ott se mondja azt, hogy rendőrt megölni kisebb bűn."
Mi a kurva anyádért kellene mondania te hazug féreg, ha nem tesz különbséget??"

Egyik helyen tesz különbséget, másik helyen szerinted nem. 2:1 ide.

"Egy faszt, Trodjman világosan elmondja"

feldughatod magadnak Trodjmant. Nem érv. Fingja nem is lehet róla.

"É ehhez a szégyenhez asszisztálsz te mocsok iszlamofil liberálnáci féreg, hogy takarodnál vissza a retkesvalagú büdös kurva anyádba. Antiszemita náci troll vagy, ezt vegyed tudomásul."

Téged 8 millió zsidó halála nem érdekel, pár ezer zsidó elköltözésén aggódsz, te mocsok iszlamofób náci féreg, hogy takarodnál vissza a retkesvalagú büdös kurva anyádba! Antiszemita náci troll vagy, ezt vegyed tudomásul! (A magyar nyelvben a felszólító mondatok végére felkiáltójelet teszünk, de az olyan agyhalottak, mint te, ezt nem tanulták meg a kisegítőiskolában.)

"És ez miért indokolná azt, hogy az iszlám fanatizmust az európai nagyvárosokba?? Miért, miért ,miért?"

Az inkvizíció is van olyan jó indok, mint a terrorizmus.

" Erre válaszoljál már egyszer te nyomorult idióta barom! igen a világtörténelemben volt számos vallás, és hatalom, amely emberek haláláért felelős, de ez miért indokolja a muzulmánok esztelen betelepítését Európába??"

Aha, ha a muszlim utálja a keresztényt vagy a zsidót, az nincs rendben (tényleg nincs), de ha te utálod a muszlimokat, az rendben van? Mert te egy mocskos kis diktátor náci vagy, akinek mindent szabad?! Hát a faszt, a jó édes kurva anyádat! Ugyanúgy szarrá lesztek bombázva, mint Adolf Hitler, ha elkezdtek itt tevőlegesen náciskodni!

"Te kurva hülye vagy baszd meg. Legalább más is olvassa: BRENDEL SZERINT NEM SÚLYOSABB BEMENNI EGY SZÓRAKOZÓHELYRE ÉS HALMORA MÉSZÁROLNI FIATALOKAT, MINT TŰZHARCOT KEZDEMÉNYEZNI EGY KATONAI PONT ELLEN."

Nem. És ha szerinted a második nem legalább ugyanolyan súlyos, akkor te elmebeteg genetikai selejt vagy.

"Az íreket megszállták az angolok"

A muszlim országokat is.

"Mára pedig az Európába behurcolt iszlám fanatizmus súlyos biztonsági kockázatot jelent."

Nem, a keresztény fanatizmus sokkal nagyobb kockázatot jelent. 30 ezer muszlimot öltek meg nemrég.

"Arról tudsz egyébként, hogy az angol polgári forradalomat követően Írország lakossága negyedével csökkent a mészárlások, és a rabszolgának eladott írek miatt? Jamaica első kényszermunkásai írek voltak. Olvass többet, írj kevesebbet. Csak ezt tudom mondani kedves fogyatékos barátom..:)"

Most arra akarsz kilyukadni, hogy az angolokat kellene kitoloncolni Európából?! Se füle, se farka annak, amit írsz. Egy elmebeteg zagyválása.

"Arról nem hallottál te debil, hogy Ausztrália is képes megállítania feléje irányuló illegális migrációt?"

Nem képes. Fake news oldalakon ostobaságokat olvasol. Külföldi táborokba toloncolták a menekülteket, de már be kellett záratniuk ezeket a táborokat, mert alkotmányellenesek voltak.

Azért vagy náci, mert egy ostoba elmebeteg vagy.

www.usatoday.com/story/news/world/2016/04/27/australias-refugee-camp-papua-new-guinea-close/83583320/

"Az igazi pokol akkor kezdődik majd, ha "

Az, hogy te mit álmodsz, amikor az ágyba vizelsz, az nem érv. Tény, hogy a keresztények sokkal több embert irtottak ki Európában, tény, hogy a keresztény terrorizmus veszélyesebb Európában az iszlám terrorizmusnál.

De a legveszélyesebbek az olyan nácik, mint te, akik 6 millió zsidót irtottak ki.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.05. 22:51:34

@a nemzet fogatlan provokátora: Tehát a stockholmi merénylő két szekuláris országból jött. Nem muszlim országokból, és egy keresztény országban iszlamizálódott. Ha tehát az országokat nézzük, a keresztény országgal van itt is a baj.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.05. 22:52:44

@a nemzet fogatlan provokátora:

Arra feleljél, hogy akkor az íreket az IRA tevékenysége miatt kitoloncolnád?

Erre nem feleltél, te náci, köcsög féreg, mert nem vállalod a válaszodat, mert tudod te nagyon, hogy súlyos elmebeteg vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.05. 22:54:09

@Brendel Mátyás:

Még egy kérdés: a náci Németország 6 millió zsidót irtott ki. Kitoloncolnád-e a németeket Európából emiatt?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.05. 22:54:44

@a nemzet fogatlan provokátora: Még egy kérdés: a náci Németország 6 millió zsidót irtott ki. Kitoloncolnád-e a németeket Európából emiatt?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.05. 22:56:04

@a nemzet fogatlan provokátora: Még egy kérdés: Horthy Magyarországa 400 ezer zsidó deportálását hajtotta végre. Kitoloncolnád-e a magyarokat Európából emiatt?! Vagy téged csak pár tízezer zsidó saját akaratából való elköltözése zavar, te kettős mércés, náci elmebeteg féreg?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.05. 23:00:28

@a nemzet fogatlan provokátora: Téged nem érdekel 6 millió zsidó kiirtása, téged nem érdekel 30 ezer muszlim kiirtása, téged nem érdekel 400 ezer zsidó deportálása. Téged 300 ember élete érdekel meg pár tízezer ember elköltözése.

Mert te egy nagyon beteg, zakkant faszfej, náci állat vagy. Nem ember, állat.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.05.06. 06:21:55

@a nemzet fogatlan provokátora:

és egyébként hazudsz a terrorista cselekmény és hivatalos személy elleni erőszak kérdésében is. a 314. paragrafusban írják le a terrorcselekményt, és ott is súlyosbító eset az, ha hivatalos személy ellen követik el.

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200100.TV

szóval ostoba vagy, embertelen vagy, beteg vagy. és ezért vagy náci. és ezért utálod a muszlimokat jobban, mint a keresztényeket, pedig kb ugyanolyan veszélyesek. és ezért uszítasz ellenük, kollektív büntetésért, ami maga is ostoba, embertelen faszság.

azt még egyébként megemlíteném, hogy az Afrikából jövő bevándorlók igen jelentős része keresztény. de ez téged biztos nem hat meg, mert te bőrszín alapján is utálkozol, mert te egy ostoba, genetikai selejt vagy.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.05.13. 20:19:47

@Brendel Mátyás: Csak a IRA és fanatikus iszlám nyilvánvaló különbségekre hívom fel a figyelmet te mocsok patkány.Kimutatva hogy az utóbbi sokkal kártékonyabb és gonoszabb Az fanatikus iszlám nem tárgyal, célja a minél több európai civil legyilkolása. Az IRA célja a megszálló brit erők és a brit fennhatóság megszüntetése az ír szigeten.Terrorcselekményeik jó része az angol katonaság és államhatalom ellen zajlott.És még egyszer emlékeztetnélek te mocsok geci, az angol katonaság belelőtt a tömegbe '72-ben George Washington terrorista volt szerinted.(Úgyse válaszolsz..)

"A történelemről szólva, az európai országok, különösen a nyugat európaiak, ahol a terrorakciók történnek, évszázadokig gyarmatnak tartottak sok országot, köztük sok iszlám területet"

És ez miért indokolná ,te hülye debil, hogy muszlim tömegeket kellene az európai nagyvárosokba telepíteni?? Hány országot tartanak megszállva jelenleg európai hatalmak te mocsok tetű?

"Téged 8 millió zsidó halála nem érdekel, pár ezer zsidó elköltözésén aggódsz, te mocsok iszlamofób náci féreg,"

Tehát azért, mert 70-75 éve a nácik kiirtottak több millió zsidót, azért most be kell hurcolni az iszlám fanatizmust az európai nagyvárosokba, hogy a megmaradottak utódait is gyilkolják elüldözzék. Így gondoltad ugye, te elmebeteg antiszemita féreg. Be kell fejezni a munkát, amit Adolf bácsi félbehagyott, ugye te náci görény?

"Nem képes. Fake news oldalakon ostobaságokat olvasol. Külföldi táborokba toloncolták a menekülteket, de már be kellett záratniuk ezeket a táborokat, mert alkotmányellenesek voltak."

Hazudsz, hazudsz,hazudsz. Ez a végső mentsvárad, ha szembesítenek a valósággal. Ausztrália sikeresen blokkolja az illegális bevándorlás, és fanatikus iszlám terrorcselekményekről sem hallani onnét,mert nem engedik be a maláj és indonéz illegális migránsokat, politikusaik nem olyan töketlen, debil inkompetens idióták mint a nyuga -európai vezetők.

"Nem, a keresztény fanatizmus sokkal nagyobb kockázatot jelent. 30 ezer muszlimot öltek meg nemrég."

Mutass már nekem egyetlen keresztény terrorszervezetet te féreg, miközben Dunát lehet rekeszteni a iszlám terrorszervezetekkel. Te napot is lehazudnád az égről, te szemétláda.

"Tény, hogy a keresztények sokkal több embert irtottak ki Európában, tény, hogy a keresztény terrorizmus veszélyesebb Európában az iszlám terrorizmusnál.2

Több száz év alatt ugye te seggfej? Mutass már egyetlen momentumot, hogy napjainkban a keresztény fanatizmus 2-3 év alatt több száz embert gyilkol le, mint a fanatikus iszlám! Te hazug geci..
Amikor a kereszténység évszázadokkal ezelőtti bűneit emlegeted, kegyesen megfeledkezel az iszlám hatalmak bűneiről, pl. az oszmán hódításról..

a nemzet fogatlan provokátora 2018.05.13. 20:26:59

@Brendel Mátyás: Hazudsz, a törvény leírásából nem következik, hogy súlyosabb terrorcselekmény lenne az egyenruhások ellen elkövetett, mint a civilek ellen elkövetett.

a nemzet fogatlan provokátora 2018.05.13. 20:28:49

@Brendel Mátyás: "Téged nem érdekel 6 millió zsidó kiirtása"

Engem nagyon is érdekel, te viszont láthatóan a megmaradt zsidó közösségeket is el akarod üldözni az öreg földrészről. Hiába be kell fejezni a munkát, amit Adolf apád elkezdett..

a nemzet fogatlan provokátora 2018.05.13. 20:32:07

@Brendel Mátyás: Hova toloncoljam ki őket te hülye állat? Az itt beilleszkedni képtelen muszlimokat kell VISSZAtolocolni, te szellemi fogyatékos, érvényt szerezve az elutasított kérelmeknek és s kiutasításnak. Valamint keményen blokkolni kell a további illegális migrációt. A folyamat megkezdődött, Európa kezd felébredni..;)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 21:16:25

@a nemzet fogatlan provokátora:

HAZUDSZ, NÁCI FÉREG! az IRA volt a veszélyesebb. pont a különbség miatt is. az IRA ténylegesen veszélyes volt az államrendre. te ezt nem fogod fel, mert egy Down kóros náci vagy. pontosan azért vagy náci, mert sötét vagy, mint a főd.

"És ez miért indokolná ,te hülye debil, hogy muszlim tömegeket kellene az európai nagyvárosokba telepíteni??"

senki nem telepít senkit sehová, ostoba, faszfej barom! HAZUDSZ, NÁCI FÉREG!

"Tehát azért, mert 70-75 éve a nácik kiirtottak több millió zsidót, azért most be kell hurcolni az iszlám fanatizmust az európai nagyvárosokba"

senki nem hurcol senkit sehova, HAZUDSZ, NÁCI FÉREG!

"Ausztrália sikeresen blokkolja az illegális bevándorlás"

HAZUDSZ, NÁCI FÉREG! bizonyítottam, hogy hazudsz.

"Mutass már nekem egyetlen keresztény terrorszervezetet"

mutattam. HAZUDSZ, NÁCI FÉREG!

"Több száz év alatt ugye te seggfej? Mutass már egyetlen momentumot, hogy napjainkban a keresztény fanatizmus 2-3 év alatt több száz embert gyilkol le, mint a fanatikus iszlám! Te hazug geci.."

mutattam. HAZUDSZ, NÁCI FÉREG!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.13. 21:18:16

@a nemzet fogatlan provokátora:

"Hova toloncoljam ki őket te hülye állat?"

ahova a muszlimokat akarod.

" Az itt beilleszkedni képtelen"

a beilleszkedni képtelen te vagy, TE NÁCI FÉREG!

takarodj a jó büdös faszba a kurva anyáddal együtt Európából, te náci féreg!

a nemzet fogatlan provokátora 2018.05.21. 14:57:35

@math0: Még mindig nem akarod felfogni te egy agyamputált idióta náci patkány. Az IRA egy szeparatista szervezet volt, amely egyébként a 20.sz. első felében kiharcolta Írország függetlenségét. Az akkor megkötött egyezmény értelmében az északi rész maradt brit fennhatóság alatt. Csakhogy Észak- Írországban súlyos hátrányos megkülönböztetés alá estek a katolikusok, ami miatt a 60-as évektől békés tüntetéseket szerveztek. Ezeket a brit hadsereg egyre brutálisabb módon verte szét, és hosszú évekig tartott fogva demonstrálókat bíróság ítélet nélkül, majd a brit haderő '72-ben a tömegbe lőtt, 12 tüntető halálát okozva. Ezek után a fejlemények után kezdődtek az iRA támadásai az észak-Írországi katonai rendőri erők ellen, később akcióik a brit főszigeten. Megértetted te buta segg? Örülök, hogy sikerült valami alapvető tudást vernem abba a buta tulok agyadba, támogatva egy hülye szellemi fejlődését.(George Washington terrorista volt? Várom a választ..;)

Minden normális, egészséges lelkivilágú ember jobban elítél egy fiatal civilek tömeges legyilkolásával járó terrorcselekéményt, mint egy katonai járőr elleni támadást, különösen, hogy utóbbiak korábban a tömegbe lőttek. Persze egy hozzád hasonló beteg lelkivilágú, kizárólag politikai dogmák mentén gondolkodni képes balliberált kretén ezt valszeg nem érti.

Még egyszer leszögezem: az IRA merényleteinek elsődleges célpontjai nem civilek, hanem a brit államhatalom képviselői voltak, és volt céljuk, tárgyalási alapjuk.
Míg a jelenlegi fanatikus iszlám célpontjai az európai befogadó országok civil lakosai. A fanatikus iszlám terroristák minél több európai civilt akarnak legyilkolni, tárgyalási alapjuk nincs. Nem akarnak megegyezni. Egyetlen céljuk van: minél több idegen vallású, kultúrájú ember lemészárlása. Ezt verd bele abba a buta tulok félművelt agyadba te náci féreg.

"mutattam." Mutattál egy büdös faszt. Hazudozol megállás nélkül. Már tisztáztuk, hogy az IRA szeparatista terrorszervezet volt, és ma már nem is működik. Szóval továbbra sem vagy képes keresztény terrorszervezetet felmutatni,míg muzulmán terrorszervezetekből rengeteg van. Csak egy szellemi fogyatékos állíthatja, hogy ma a kereszténység veszélyesebb , mint az iszlám. Vagy egy krónikus hazudozó.

"ahova a muszlimokat akarod."

Telepítsenek át 80 millió németet Szíriába, Afganisztánba, Irakba?? Kik, hogyan, te buta segg? Az illegális migránsok jelentős hányadát viszont az elutasított menedékkérelmek alapján VISSZA kell telepíteni származási országukba. Remélhetőleg a német HAZA MINISZTÉRIUM Seehofer vezetésével végre képes lesz végre érvényt szerezni a német törvényeknek, és hazapaterolja őket..

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.22. 08:34:37

@a nemzet fogatlan provokátora:

ahogy azt már megbeszéltük, te egy ostoba, sötét, elmebeteg náci patkány vagy, embernek is kevés.

1) Az IRA terrorszervezet, mindenki tudja, hivatalosan is az (legalábbis az a szárnya, amelyik terrorszervezet volt). Nem reguláris katonák, nem háborúban, nem hadüzenettel civileket öltek meg, célzottan. A kocsmában robbantást nem lehet kimagyarázni.

2) George Washington reguláris hadsereg parancsnoka volt, amely hadsereg egy deklarált háborúban harcolt, é célzottan nem öt meg civileket

minden óvodás felfogja a különbséget, te nem, mert te egy elmebeteg náci patkány vagy, és a legnagyobb kreténséget is bevállalod, csak, hogy gyűlöld a muszlimokat

3) Az egészséges lelkületről tehát fingod nincs.

4) mutattam, hazudsz, mert egy náci patkány vagy, aki azt is letagadja, mit írtam én itt, csak, hogy gyűlölhesd a muszlimokat.

Hazudsz, ostobaságokat mondasz, kretén vagy, elmebeteg vagy. Beszélgess az ápolónőddel, te Down kóros állat!
süti beállítások módosítása