Fegyvertelen

A kormánymédia már ott tart, hogy diákokat próbál lejáratni, mert elmondják a véleményüket

2017. szeptember 14. - Kristóf Tarnay

A mai napon a 888.hu-n és a Magyar Idők online kiadásában, és e sorok írása közben a szebb napokat is megélt Origón a Független Diákparlamentről megjelent nevetséges hazugságcunamiról kiadtunk hivatalos sajtóközleményt, valamint jogi úton veszünk elégtételt az ott leírt rágalmakért (Gyetvai Viktor, a Független Diákparlament cikkben szereplő szervezője egyszer már sajtópert nyert, akkor a PestiSrácok.hu hazugságai ellen), most azonban rövid blogbejegyzésben összefoglalnám személyes magánvéleményen az ügyről. A "cikkeket" nem linkelném, mindenki rá tud keresni.

Kezdjük talán azzal, hogy mi ugye nem képviselünk senkit. A Független Diákparlament immáron idén októbertől negyedik éve kezdi meg képviselőválasztásával az éves munkát. Tavaly közvetlenül hatezer diáktársam volt, aki szavazott a jelöltekre, akik ennél is több ember véleményét hallgatták meg, hogy aztán elmondják a közös munka során, amiből két plenáris ülés és rengeteg konstruktív vita után egy javaslatcsomag születik a felvetett problémákra, amelyet az oktatási kormányzatnak juttatunk el,

Tavaly és idén én magam is részt vettem ebben a munkában, és lenne pár szavam erről a senki képviseletéről. A számok mellett mondjuk annyi, hogy a legkisebb településektől a fővárosig mindenhonnan érkeztek képviselők, a szakiskoláktól a gimnáziumokig, számos olyan problémát felvetve, amit én, megyeszékhelyen tanuló, akkor gimnazista el sem tudtam képzelni. 

Volt például egy kis településről érkezett tanárnő, aki elmondta, hogy mennyire nehéz helyzetben van a hátrányos helyzetűek felzárkóztatása, mennyire nincs rá forrás és ember. A szünetben, amikor beszélgettem vele, azt is elmondta, hogy azért utaztak föl a Független Diákparlament munkájában részt venni, mert korábban megpróbálták elmondani a véleményüket a minisztérium által szervezett Országos Diákparlamentben is. Felhívták őket az ülés előtt, megkérdezték, miről fognak beszélni. A szegregációról beszélne két roma kislány - válaszolták, mire visszaszóltak: nem gondolják komolyan.

fdp.png

Az állam tehát olyan látszat-érdekképviseletet szervez, ahol leültetik azt, aki komolyan veszi, hogy elmondaná a véleményét. Ráadásul mindez ki sem derül, ha az illető rajtam keresztül nem közli a nyilvánossággal az infót, az esemény ugyanis nem sajtónyilvános

Aki pedig nem szereti ezt a "nesze semmi, fogd meg jól"-t, és valóban véleményt akar nyilvánítani, és azt meg is szervezi a szabadidejét feláldozva, önkéntes munka során, azt pedig aljas hazugsághadjárattal járatják le. (Az Országos Diákparlament vérlázító inkompetenciája komoly motivációt jelentett anno a Független Diákparlament megalakítására.) Viktor, és testvére, Dani a Független Diákparlament alapítói közé tartoznak, ráadásul ők a Szervezőbizottság munkájában lényegében a szervezési munkával nem is saját véleményüket hangoztatják, hanem azt a keretet teremtik meg, amiben aztán több ezer diák hallathatja a hangját, eljutván a döntéshozókhoz, a médiához, és a nyilvánosságoz.

Itt tartunk tehát most. A PestiSrácok, és a szintén állami hirdetéseket sorra nyerő Village Mediához tartozó Minap.hu tavalyi sikertelen lejáratása után a megszokott ütemterv szerint megy a lejárató-gépezet, közben már a többi "függelen" médiumnak is eszébe jutott, hogy épp most kellene foglalkozni az FDP nemlétező Soroshoz köthető kapcsolataival. Mi sírva röhögünk az ilyen szalagcímeken:

Beindult Soros: így indulna a rendbontás. Egy Soros-közeli diákcsoport az EMMI-t vonná blokád alá.

(Mindezt egy tervezett szimbolikus performansz miatt, amikor is cipősdobozokból (!) szimbolikus falat építünk, és arra ragasztjuk fel a Független Diákparlament által elfogadott 2017/18-as javaslatokat.) Mindenesetre a nevetés inkább sírva vigadás inkább. Ha most itt tartunk, vajon, mi lesz, ha elindul a kampány. De - és Karinthy A cirkusz c. műve jut eszembe - ha máshogy nem, hát így végre foglalkozik velünk a közpénzen kitartott propangandasajtó is. 

A szerző a Független Diákparlament szóvivője

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyvertelen.blog.hu/api/trackback/id/tr712828424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rasztaszív 2017.09.15. 15:06:02

@Sir Galahad: barátom,itt nem csak a politika kevéssé nemes eszközeiről van szó,hanem arról,hogy mindezt közpénzből teszik.
a kormány dolga a kormányzás,nem minden ellene felszólaló fikázása,és lehetetlenné tétele.

Cycmen 2017.09.15. 15:07:26

@rasztaszív: fingod nincs,miről van szó...

Nincs hát mert titkolod! Milyen hal? Azt ne mondd hogy angol na, mert az sznob hal egy magyar prolinak! Ha aranyhal, akkor kívánj valamit, csak ne jó napot könyörgöm! :D

rasztaszív 2017.09.15. 15:07:35

@Dorottya Veres: hát győzzél meg,ahogy másoknak tanácsolod...:)

rasztaszív 2017.09.15. 15:08:58

@Cycmen: gondolom,neked kényelmesebb lenne erről beszélni...:)

2017.09.15. 15:11:18

@rasztaszív: Majd az idő eldönti.. ha belegondolok, hogy 2 évvel ezelőtt migránsválság sem volt (állítólag..) és eleinte a kerítés is a koncentrációs táborok visszatértét jelezte egyesek számára, azóta elég rendesen fordulni látszanak a vitorlák a szélben. Amikor a NATO főtitkár bemondja a frankót, hogy Orbán a kerítésépítéssel meglépte azt, amit minden Eu határállamnak meg kellett volna tennie... akkor már érdemes elgondolkodni és bizonyos nézeteket revidiálni...

Sir Galahad 2017.09.15. 15:11:46

@rasztaszív: Vagy nagyon naiv, vagy nagyon fiatal vagy, ha azt hiszed, csak a mostani kormányra jellemző, hogy pénzeli a vele rokonszenvező médiát. Tényleg jó lenne, ha az aktuális kormány kizárólag a kormányzással foglalkozna, de ilyen nem volt, nincs és szerintem nem is lesz soha.

2017.09.15. 15:12:39

@rasztaszív: Minek győzzelek meg? Nem akarom, hogy 4/5-e legyen a fidesznek, még a 2/3 sem biztos, hogy szükséges. Amúgy meg ti fogjátok legitimálni a választást :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.09.15. 15:15:57

@Sir Galahad: Hogy ilyenkor nem szakad rád a plafon b+.

Sir Galahad 2017.09.15. 15:17:02

@Félek a soros tervtől Viktor véggyé meg!: Igazad van, egyszerűbb egy ilyet ideböfögni, mint cáfolni, amit írtam.

rasztaszív 2017.09.15. 15:18:09

@Dorottya Veres: azt csak ti akarjátok bemagyarázni,hogy itt minden ellenzéki letagadta a menekültválságot.ezzel kapcsolatban egy dologban van európai közmegegyezés : a fideszes embertelenség nem tolerálható.

rasztaszív 2017.09.15. 15:18:46

@Dorottya Veres: de akkor miért várod el,hogy mások meg meggyőzzenek...?

Cycmen 2017.09.15. 15:19:10

@rasztaszív: : gondolom,neked kényelmesebb lenne erről beszélni...:)

Fingod nincs milyen hal! A szomszéd bízott meg mi? Elment nyaralni és odaadta a kulcsot! Fel ne gyújtsd neki mire visszajön! Elalszol cigivel az ágyában amíg a pornóira vered és kész a baj!

rasztaszív 2017.09.15. 15:20:13

@Sir Galahad: ilyen nem volt még,hogy egy kormány csakis az ellenzék fikázásával foglalkozzon - normális kormányzás helyett.

2017.09.15. 15:31:53

@rasztaszív: Nehéz a felfogásod... ti akartok kormányt váltani, nektek kell komoly társadalmi bázis (80000-100000 ember nem az) illetve nektek KELLENE. Ám 8 év alatt nem tudtatok a mérési hibahatár környékéről elmozdulni a féltucatnyi párttal. Továbbra is hiszitek, hogy az agresszív, hangos nyomulás elfedi a társadalmi beágyazottság nagyfokú hiányát. Ha ezen változtatni terveztek és nem újfent arra apelláltok, hogy jön valami külső erő, ami majd kormányra segít benneteket, akkor rengeteg embert kell meggyőznötök arról, hogy alkalmasok vagytok, hogy a választóitok értékrendjét elismerve, azt magatokévá téve azok érdekeit akarjátok képviselni és érvényesíteni. Csak akkor sok dolgot el kellene végre engedni és fel kellene hagyni a nyugat előtt hasoncsúszkáló szervilis magatartással. A potenciális választóitok (ha minden igaz...) egyelőre még itt, a határokon belül élnek .. nem Szíriában, nem El Salvadorban, nem Eritreában és nem Mozambikban. ... és sajnos szembe kell azzal is nézni, hogy bizony vannak köztük keresztény gyökerű, konzervatív értékrendet preferáló emberek is.
Én amúgy, hogy a magam nevében nyilatkozzam, elárulom, hogy mindig nyitott vagyok , várom az új lehetőségeket és szeretném a jobbat választani a szóbajöhető lehetőségek közül. Ám amíg a jelenlegi ellenzék nem megy keresztül megtisztuláson és átrendeződésen, addig kénytelen-kelletlen a kisebbik rosszra kell szavazzak.

2017.09.15. 15:34:55

@Dorottya Veres: olyan aranyos, ahogy kapálózol :)
ahogy nézem, téged már karakterenként fizetnek, látom fejlődik ez az iparág is :)
Tipikus narancskomcsis szerecsenmosdatást nyomsz.. multkor is voltak nickek, kik már azt is tagadták, hogy fidesz fanok, ezt a sablont is ellőttétek már, a takonygerinc alapkövetelmény a felvételnél, igaz? :)
Mesélj már fideszcsicska, kik azok a "ti"? most jön az, hogy majd elmagyarázod, hogy én kire fogok szavazni? :) Én egyedül vagyok, nem egy bérkommancs irodában ülök, mint te, és elárulok egy titkot, fogalmam sincs, kire szavazok, egyenlőre azt tudom, kire nem.

2017.09.15. 15:35:41

@rasztaszív: "normális kormányzás helyett."

Rövid az emlékezeted... segítsek? Egy szemüveges, hiperkinézisben szenvedő fickóra gondolj! Megvan? Az is, amikor teljes beismerésben valott arról, hogy hat éven át lovak közé dobva a gyeplőt, nézték, hogy miként robog az ország szekere a szakadék felé?

rasztaszív 2017.09.15. 15:37:36

@Dorottya Veres: nektek,kormányról nem az ellenzékkel kellene foglalkoznotok.nektek normálisan kormányozni kellene.és mégis csak a fikázást nyomjátok.közpénzből,és nem kevésből.

2017.09.15. 15:39:04

@okostojas007: Ne haragudj, képtelen vagyok a szintedre ereszkedve kommunikálna. Ha nem bánod, ezért én nem is erőltetném a következőkben. Ha szintet leszelképes ugrani és a prosztó stílust levetve , a személyeskedésen túllépve érvekkel előhozakodni, akkor jelezz.

"és elárulok egy titkot, fogalmam sincs, kire szavazok, egyenlőre azt tudom, kire nem."
Ez a te bajod... én mindkét kérdésre tudom a válaszom, ám a jövő nem végleges (ahogyan felétek a múlt sem ;) )

rasztaszív 2017.09.15. 15:39:08

@Dorottya Veres:na,látom maradt a gyurcsányozás...:)

Sir Galahad 2017.09.15. 15:48:02

@rasztaszív: Kezdjük azzal, hogy "normális kormányzást" a Medgyesi-Gyurcsány-Bajnai kormány sem folytatott, amelyik majdnem csődbe vitte az országot. De ha megyünk vissza az időben, a korábbiak sem nagyon, lásd Horn idejében például a Bokoros-csomagot vagy Antall idejében a rablóprivatizációt. A jelenlegi kormány ebből a szempontból nagyjából átlagos teljesítményt nyújt, legalábbis szerintem. Van, amit jól csinálnak, van, amit nagyon rosszul.

Aztán hogy a jól-rosszul kormányzás mellé melyik kormány mennyit fikázta az ellenzéket, az sem olyan egyértelmű, mint ahogy látod. Az Antall-kormány idején például valóságos szellemi polgárháború folyt Magyarországon, de nem voltak sokkal különbek az utódok sem. Talán a Horn-kormány meg az első Orbán-kormány idején volt egy kicsit kevesebb az ellenségeskedés, de lehet, hogy vannak, akik ezzel is vitatkoznának.

Szóval szerintem érdemesebb a dolgokat egy kicsit nagyobb perspektívából is nézni, nem mindig elég annyi, hogy orbántakaroggy.

2017.09.15. 15:50:18

@rasztaszív: Arra gondolsz, hogy már réges régen IMF hitelért kellene kilincselnünk? Vagy hogy az utolsó villanyoszlopot is el kellett volna adnunk az E-On-nak? Esetleg a 2 szülő (1 nő-1 férfi...) 3 gyerek, 3 szoba 4 kerék 'modellt' ki kelett volna egészítenünk 1 migránssal is?
Az ellenzék jobban tenné, ha a kormányzás számonkérése helyett végre előállna a saját elképzeléseivel-programjával. Az ország gazdasági helyzete stabilizálódott és ha lassan is, de javul. Ezt neked is észre kell venned a zsebedbe nyúlva (már ha dolgozol) és amellett, hogy a fideszkommancsok (na, milyen tanulékony vagyok, mi?) mindent kétszer is ellopnak, azért elég rendes támogatásokkal járulnak hozzá a dolgozó és családot építő polgárok életéhez. Az ország biztonsága messze az Eu átlag felett van, még bizonyos réges-régen meglévő problémák ellenére is, a foglalkoztatás terén elég jelentősek az előrelépések, a munkanélküliség helyére a munkaerőhiány lépett és a reálbérek is elég karakterisztikusan emelkednek. Tudom, a buzik és a transzneműek helyzete továbbra sem elég európai, de majd egyszer azon a téren is megtesszük a szükséges lépéskete.

2017.09.15. 15:54:02

@rasztaszív: B+... a múltat nem kiradírozni kell, hanem értékelni,megérteni, tanulni belőle. ...ehhez meg ráadásul még nem is kell 75-80 évet visszamenni az időben ;)
tetszik vagy sem, elfelejtenétek, vagy sem, akkor az ország a ballib kormány felelőtlensége miatt kritikus helyzetbe került. (Most azon nem állok le morfondírozni, hogy ez csak nézőpont kérdése és voltak, akiknek éppenséggel ez volt a nagy lehetőség pillanata... amiért 'dolgoztak'..)

6.Lenin 2017.09.15. 15:54:14

A hozzászólások elolvasása utáni pillanat...

-Azért mi ballibák nagyon okosakat írunk.
-Igen, te is, de én is.
-Igen, mindannyian.
-A narancsosak, meg mindenki más hülye.
-Igen, rajtunk kívül mindenki hülye, de valamit azért nem értek.
-Ne bassz, mit nem értesz? Olyan nem létezhet.Mi lenne az az 1 dolog?
-Mi a faszért vagyunk a béka seggénél?
-Izé... Bevallom, ezt én se értem, de már mondtam, hogy rajtunk kívül mindenki hülye.
-De akkor miért szeretnénk, ha ránk szavaznának?
-???

rasztaszív 2017.09.15. 15:57:52

@Sir Galahad: sztrádákat építettek,nem stadionokat,meg kisvasutat a miniszterelnöknek.az én szememben ez valahogy sokkal normálisabb.

szerintem meg teljesen egyértelmű,hogy ennyi energiát,pénzt még egy kormány sem áldozott itt az ellenzék lejáratására.

2017.09.15. 15:58:44

@Dorottya Veres: nulla érvet sorolsz fel, csak a szervilis hazudozás maradt, és terelsz :) ahogy tetted eddig is, hisz ezért fizetnek, ahogy nézem a NER rendszeréből kibukott magyartanárok is kapnak már bérkommentelői állást, aranyos :)
nulla saját gondolat mellett ugyanazok a panelek jönnek, csak most szebben megfogalmazva: migráns, soros, gyurcsány, libsi, bolsi, elmult8év.
Ismerek olyat, kinek bírná ezt a munkát a gyomra, mennyit fizetnek ezért?

2017.09.15. 16:00:55

@rasztaszív: A metróról megfeledkeztél, pedig azé' az is szép nagy és jó drága beruházás vót ám.. a Strabag-demokrácia örök mementója, bár a völgyhíd-alagút kombó sem piskóta!

rasztaszív 2017.09.15. 16:01:51

@Dorottya Veres: már megint be akarod magyarázni,hogy én mit gondolok...:)

a ballib kormányok pótolták azokat a beruházásokat,amiket az első fidesz dúlás idején elszabotáltak.ez kinek a felelőtlensége?!

2017.09.15. 16:02:01

@Dorottya Veres: mondja ezt az a narancskomcsi amelyik leszavazta az ügynökakták nyilvánosságrahozását, és mindent 50 évre titkosít.. mesélj még, mit kéne tanulni az eltemetett multból? hogy az egész brigád, kinek dolgozol egy az egyben azok, kik 89 előtt tolták a párt szekerét?
de tudjuk, a fideszes kommunisták jó kommunisták, nem úgy a maszopos kommunisták

Cycmen 2017.09.15. 16:02:55

@rasztaszív: :na,látom maradt a gyurcsányozás...:)

Huhh, majd elfelejtettem!
Szemlőhegyigeci!Szemlőhegyigeci!Szemlőhegyigeci!Szemlőhegyigeci!Szemlőhegyigeci!

2017.09.15. 16:03:23

@Dorottya Veres: a strabag most is épít, vajon miért? a szomszéd utcát is most ők csinálták 2017ben..., biztos csak véletlen.. maszop-fidesz ugyanaz a pénzmosoda banda, csak a fityisz gerinctelenebb.

rasztaszív 2017.09.15. 16:03:41

@Dorottya Veres: igen jó drága volt.nem kis részt azért,mert leállították,és újra kellett indítani.ez kinek is a felelőtlensége...?

Sir Galahad 2017.09.15. 16:04:09

@rasztaszív: Igen, csak közben csődbe vitték az országot, a munkanélküliség meg az egekben volt. A stadionok meg a kisvasút nekem sem hiányozna, de azt el kell ismernem, hogy a gazdaság most rendben van. Amit a másik kérdésre írtál, az meg egy szubjektív érzés - jogod van hozzá, akár van valóságalapja, akár nincs.

rasztaszív 2017.09.15. 16:08:04

@Sir Galahad: a gazdaság most nem kis részt azoktól a beruházásoktól van rendben,amiket azok a csúnya ballibek csináltak,amire azután külföldi beruházások települtek.

2017.09.15. 16:16:22

@okostojas007: Menjünk egy picit visszább az időben: Zétényi-Takács törvény, amit a kormány megszavazott és Göncz Árpibácsi kézzel lábbal hadakozva is, de megakadályozott az akkori liberális ellenzékiek hathatós asszisztálása mellett.. Pető bajtárs alakítása különösen emlékezetes volt, ha emlékszel a Pető-Kónya vitára...
(Mielőtt csapdába lépnél, pontosan tudom, kik szavaztak akkor a törvény ellen, nem véletlenül írtam liberálisokat...akik körül mily meglepetés, Filantróp György is ott sertepertélt)

rasztaszív 2017.09.15. 16:17:36

@Cycmen: ne mutogass,mert rászoksz a lopásra.de lehet,már késő...

Sir Galahad 2017.09.15. 16:17:58

@rasztaszív: El lehet vitatkozni azon, hogy mekkora az a "nem kis rész". Egy biztos, rossz gazdaságpolitikával még az előd kormányok pozitív beruházásaival együtt sem állnánk úgy gazdaságilag, mint most.

2017.09.15. 16:19:30

@rasztaszív:"a gazdaság most nem kis részt azoktól a beruházásoktól van rendben"

Ezt most nem értem... akkor az ország gazdasága rendben van, vagy sem?

rasztaszív 2017.09.15. 16:23:41

@Sir Galahad: a külső körülmények szerencsés alakulása nélkül sehol nem lennénk.normális gazdaságpolitikával viszont megtarthattuk volna a vezető helyünket a térségben.

rasztaszív 2017.09.15. 16:24:36

@Dorottya Veres: talpon vagyunk,de messze nem a fidesznek köszönhetően.

VaradiJanos 2017.09.15. 16:37:46

@Dorottya Veres: vicces, hogy pont ez a barom halálakorr.... vádol téged soknicküséggel, mikor hetente, de akár újabb indexes hírekként változtatja a nevét .... ez az élete

kvadrillio 2017.09.15. 16:42:01

Kiadványok
Epizódok a Nyílt Társadalom Alapítványok hálózatának több mint 30 éves magyarországi tevékenységéből
november 2016
English
SOROS ALAPÍTVÁNYOK RENESZÁNSZA, FŐLEG EURÓPÁBAN !!!
Epizódok a Nyílt Társadalom Alapítványok hálózatának több mint 30 éves magyarországi tevékenységéből
Fájlok letöltése
Epizódok a Nyílt Társadalom Alapítványok hálózatának több mint 30 éves magyarországi tevékenységéből
1.31 MB pdf

A ma már több mint 100 országban működő Nyílt Társadalom Alapítványok története 1984-ben kezdődött, amikor Soros György megalapította első jótékonysági alapítványát az akkor még kommunista Magyarországon. A Magyar Soros Alapítvány néven induló szervezet fejlődése az évek során mindig is reflektált a Magyarországon kibontakozó drámai eseményekre.

A legkorábbi fejlemények hozzájárultak azoknak a prioritásoknak a kialakulásához, amelyek a Nyílt Társadalom Alapítványok munkáját mind a mai napig meghatározzák. Ez a kiadvány azt írja le, hogyan alakult az elmúlt három évtizedben a Magyarországon végzett munkánk, hogyan lett egyre kiterjedtebb, és hogyan vált részévé számos terület az újságírástól az oktatáson át az egészségügyig. A Nyílt Társadalom Alapítványok továbbra is támogat magyarországi csoportokat, évente az egymillió dollárt is meghaladó mértékű támogatást nyújtva több mint harminc magyar civil szervezetnek.

...ÜHÜMMM..M..MMM....30 ÉVE TEVÉKENYKEDNEK........AZÓTA AZ EGÉSZSÉGÜGY KB. A BÉKA SEGGE ALÁ CSÚSZOTT MŰKÖDÉSILEG,...... AZÓTA AZ ÚJSÁGÍRÁS IS A BÉKA SEGGE ALÁ CSÚSZOTT MŰKÖDÉSILEG, .......AZÓTA AZ OKTATÁS IS (PLÁNE !), A BÉKA SEGGE ALÁ CSÚSZOTT MŰKÖDÉSILEG !!!.. ÉS DRASZTIKUSAN NŐTT A NYOMOR, A SZEGÉNYSÉG IS !!!.....VISZONT....., ...AZÓTA EZ A KAMU-ALAPÍTVÁNY, A MAGA 100 ORSZÁGBELI MŰKÖDÉSÉVEL..,KÜLÖNFÉLE PÁLYÁZATOK LEHÍVÁSÁVAL IS..., SOK MILLIÁRDOS NYERESÉGRE TETT SZERT, GYARAPÍTVA SOROS-BÁTYÓ GAZDAGODÁSÁT !!!!! .....SZERETNÉM LÁTNI, HOGY MENNYIVEL IS ???!!!

Cycmen 2017.09.15. 16:46:05

@rasztaszív: Na most olvastam az INDEX nevű független objektív mértékadó hírportálon, hogy Gyurcsány nem mer egyéniben indulni, mert fél, hogy kimarad a parlamentből!l index.hu/belfold/2017/09/15/gyurcsany_elindul_egyeniben_egy_feltetellel_lezarult_a_dk_partszavazasa/

Elég gazdag a privatizációból, meg azóta is lopott hozzá, megvehetne egy borsodi falut és a nevére írathatná a füstös lakosságot! Ugyanolyan erkölcsű Gyurcsányból lenne egy csomó és azok biztosan megválasztanák a rokonyt!

VaradiJanos 2017.09.15. 16:52:51

@postumus mumus: tévedsz, mosogatófiú, nem az a motiváció, egész egyszerűen jól esik idegesíteni a rühedék fajtádat

VaradiJanos 2017.09.15. 16:56:48

@postumus mumus: "És mi a pénzeszsidrák terminus technikusa? Aki kormányhű az jó pénzeszsidrák, aki nem kormányhű az rossz pénzeszsidrák? A kormányfüggetlen nevében is benne van, aki nem szopja le orr bánt. Mit nem értesz ezen?"
Eddig bírtad a nagy bojkottot, rühedék?

2017.09.15. 16:57:21

@Dorottya Veres: szokásos hazudozás megint.. ki is szavazott ellene akkor? viktorka, mert a faterját is elküldték volna 1 körre a többi komcsi haverjával együtt?
ja az nem számít, mert most már Göncz-be is bele kell rugni, hisz ezt adta ki a párt pár napja. Volt most lehetőségük nyilvánosságra hozni, úgy, hogy a gonosz libsibolsik nem tudják megakadályozni? igen. nyilvánosságra hozták? nem
és innentől kezdve hazudoszhatsz tovább, és védheted a védhetetlent

VaradiJanos 2017.09.15. 16:58:27

@Dorottya Veres: "Hoppá.... má' megin pukkangatott valaki a londoni metróban..."
Orr bán

2017.09.15. 16:58:49

@rasztaszív: "talpon vagyunk,de messze nem a fidesznek köszönhetően."

Naná...

wolves84lb 2017.09.15. 16:59:24

@Cycmen:
"rre vannak! Lenin jól monda, ők a hasznos hülyék! Az összeset nem olvastam, de nyomják a migrációt, a Vajnát, Putyint a Diákparlamentes poszton. Persze ezzel a látókörrel ami nekik van, hogyan is tudnának érdemben hozzászólni bármihez is! Az egyfolytában átkozódó kanászokról ne is beszéljünk!"

Na, fideszeském, itt a lehetőség, bizonyíts: másold már be pls azokat a hozzászólásokat, amikben a szerinted ballibek a migrcióról, vajnáról vagy putyinról beszélnek a Diákparlamentes poszton.

VaradiJanos 2017.09.15. 17:00:58

@rasztaszív: "európában viszont miattatok néznek minket cigánynak."
Nem, téged a sötét bőröd, a sunyi szemed és a szagod miatt

wolves84lb 2017.09.15. 17:01:04

@VaradiJanos: anyád kért meg, szóljak neked, vigyél már neki két papírzsepit, mert akkor bírja egész este a menetet a 4es út mellett a török kamionosokkal, és nem neked kell megint lenyelned az összes spermát. Bár látta, hogy ízlik neked.

2017.09.15. 17:03:16

@okostojas007: menj, játsz a pöcörőddel, az a te kompetenciát. Leírtam: az akkori liberális gyülekezet szavazott ellene: ebben benne foglaltatott a fidesz is.
Ezt leírtam a B1-en két napja, rögtön ki is dobtak :)
Sokadjára leírom: nem vagyok fidesz hívő, ha megérted, ha nem.

2017.09.15. 17:04:14

@wolves84lb: Ez a liberális vitakultúra és érveléstechnika?

2017.09.15. 17:07:13

@wolves84lb: Bravo! Ez nagyon decensre sikeredett...

VaradiJanos 2017.09.15. 17:08:20

@wolves84lb: hú, ez kemény volt, csettintettél is hozzá?

2017.09.15. 17:16:44

@Dorottya Veres: bizony bizony.. nincs érv, csak elmult8év.. szokásos fideszes kapálózás :)
persze, ez a nem vagyok fideszes is a szokásos, volt már nem egy ilyen kínlódás a bérkommentelőktől. hazudj csak tovább, úgy is csak ez megy az ilyen takonygerincüeknek..
A másik, hogy a sok liberális megszavazta, csak vityesz és a haverjai nem, szóval megint hazudsz.
A harmadik, hogy Göncz csak normakontrollra küldte az alkotmánybírósághoz, nem pedig elkaszálta, tehát megint hazudsz..
dehát megszoktuk a narancskommunisták már csak ilyenek.

Cycmen 2017.09.15. 17:17:15

@wolves84lb: Kéccáz fölött van a kommancsok száma, állítsd át hogy mindet lássad és nézd meg van bőven!

blog pszichiáter 2017.09.15. 17:20:19

@VaradiJanos: Jól vagy? Kis haloperidol kúra rád férne!

Cycmen 2017.09.15. 17:20:59

@wolves84lb: Öreg, én már régi kommentelő vagyok, sok blogon voltam, egyből levágom ha a díszes kompánia még a posztot sem olvassa el! Ezeknek pedig itt fingjuk sincs mi alá írogatnak!

2017.09.15. 17:22:05

@okostojas007: Csak normakontrollra... aha... Akkor nézd úgy, hogy Göncz elgáncsolta, Sólyom fojtogatta és a liberális ávós csemeték halálra rugdosták.

blog pszichiáter 2017.09.15. 17:22:14

@Dorottya Veres: Azt a völgyhidat a fidess tervezte meg, hagyta jóvá és kezdte el a beruházást.

2017.09.15. 17:28:15

@blog pszichiáter: A 'fidess' nem ezt a hidat tervezte és hagyta jóvá, (és végül alá sem írta a szerződést..) nem ezekkel a kivitelezőkkel... és a végén nem is ők lopták szét :) a többi stimmel.

rasztaszív 2017.09.15. 17:36:24

@Dorottya Veres: a haverod "vitakultúrájával" bezzeg semmi baj,ugye?ilyenkor nem jut eszetekbe a kettős mérce...?

2017.09.15. 17:36:39

@Dorottya Veres: látom a jogállam működéséről fingod sincs, de osztod az észt.. kellett volna az a töri szak a magyar mellé, mi? :) és még mindig terlesz, szóval viktorka a hős vezéred miért is nem hozta nyilvánosságra a dolgokat amikor megtehette? csak a terelés megy, igazi hithű kommunista vagy, első a párt, igaz?

2017.09.15. 17:37:46

@blog pszichiáter: ugyan, ne zavard össze a narancskommunistát a tényekkel, mert ha nem találja a pártlapban a választ, akkor megsértődik :)

VaradiJanos 2017.09.15. 17:41:09

@blog pszichiáter: jól vagyok, köszönöm érdeklődésed. Ezek szerint sikerült újabb szót kimásolnod.

blog pszichiáter 2017.09.15. 17:41:43

@Dorottya Veres: Látom, nagyon erőlködsz. Akarsz róla beszélni?

Cycmen 2017.09.15. 17:43:13

@rasztaszív: a haverod "vitakultúrájával" bezzeg semmi baj,ugye?ilyenkor nem jut eszetekbe a kettős mérce...?

Persze! Egy putris libsi hogy meri magát hozzánk hasonlítani! Teljesen más kategória!

blog pszichiáter 2017.09.15. 17:43:44

@VaradiJanos: Á, nem! Itten a nővérpulton áll és készítjük neked a szurit. Csak kérdés hogy a román TB megtéríti-e nekünk magyaroknak a kezelésed árát.

blog pszichiáter 2017.09.15. 17:45:34

Most megyek, mert még ki kell osztatnom a nővérekkel a nyugtatókat, mielőtt nyolckor jön az éjszakás kolléga.

VaradiJanos 2017.09.15. 18:01:48

@blog pszichiáter: egy orvos vesszőt tenne a "hogy" elé és nem ragaszkodna az "itten" használatához. De ha ettől kicsit enyhül a kisebbségi komplexusod, akkor legyen: szia doktor bácsi!

rasztaszív 2017.09.15. 18:08:49

@Cycmen: ez igaz lehet.de hogy még büszke is legyél rá...?!:)))

Cycmen 2017.09.15. 18:09:05

@blog pszichiáter: Most megyek, mert még ki kell osztatnom a nővérekkel a nyugtatókat,

Leszedálod, aztán megkúrod a betegeket mi? Holnap tele lesz az osztály fájós seggű Napóleonnal!

2017.09.15. 18:14:05

@blog pszichiáter: Mi is probléma? A fidesz NEM ezt a konstrukciót és NEM ezeket a kivitelezőket választotta, de mégegyszer: a fidesz kormány soha nem írt alá szerződést a völgyhíd megépítéséről... na. 2004.-ben Medgyessyék szerződtek és 2007.-ben adták át a műtárgyat. Mit nézzek?
Értem én, hogy a kopipésztnél összetettebb gondolkodási/asszociációs folyamatokat igénylő szövegértelmezés túlnő rajtad, de ezért ne rám haragudj.

2017.09.15. 18:19:43

@okostojas007: Annyira el vagy szakadva a valóságtól, hogy beláttam, komoly kockázatot rejtene magában ha megpróbálnánk visszahozni a realitások talajára.
Mantrázd csak a csacsiságaid, ... a karaván addig lassan eltűnik előled a horizonton. Majd négy év múlva újra erre jár...ha szerencséd van..

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.09.15. 19:01:56

@Sir Galahad: Minek jársz olyan helyre kommentelni, ahol szarba sem veszik a fajtádat. Érvelgessél a 888-on... vagy várj csak, ott nem is lehet kommentelni, mint általában sehol a narancsbűzös weboldalakon.

blog pszichiáter 2017.09.15. 19:08:46

@Dorottya Veres: Látom komoly szövegértési problémáidat másra próbálod kivetíteni. Mielőtt bérkommentelőnek állsz, el kellene végezni még néhány évet az általános iskolából!

"2001 után a NIF Zrt. megbízásából már csak a völgyhidas és egy alagutas változat egyeztetése és tervezése zajlott, utóbbival kapcsolatban azonban számos tervezési, építési és üzemeltetési probléma merült fel, így azt elvetették, és a völgyhidas változatot nyújtották be engedélyezésre. A környezetvédelmi engedélyt 2002. április 8-án adta ki a Nyugat-Dunántúli Környezetvédelmi "

"2002-ben a Nemzeti Autópálya Rt. már lényegében lezárta a kivitelezési szerződést a Vegyépszer–Ganz Acélszerkezetek kettőssel az autópálya-szakasz és az acélszerkezetű híd megépítéséről, a szerződést azonban az országgyűlési választás után már nem írták alá. A Medgyessy-kormány megváltoztatta az eredeti elképzeléseket, és acél helyett vasbetonszerkezetű hídra írt ki pályázatot (ennek okaként az egyszerűbb karbantartás, a párhuzamosan folyó más hídépítések miatti kapacitáshiány"

blog pszichiáter 2017.09.15. 19:10:38

@Cycmen: Nem, nem, @VaradiJanos: -t konkrétan birca kúrogatja. De rájuk hagyjuk, mert nyugodtabbak.

blog pszichiáter 2017.09.15. 19:14:30

@VaradiJanos: A kedves beteg húzzon vissza a gumiszobájába, mert haloperidol kúra várja, meg a bircája! Az okostelefont pedig elvetetem magától a nővérrel, mert csak fokozza a maga frusztrációját, hogy a telefon intelligensebb magánál.

2017.09.15. 19:19:10

@Dorottya Veres: mondja ezt egy bérkommentelő, aki a pártlapon kívül mást nem ismer... aranyos :)
megint nulla érv, csak a másik oltogatása... fogalmad sincs se a jogállamról, se arról amiről írkálsz, mindent szépen megcáfoltam, de ilyenkor jön a terelés, nehogy válaszolj :) Mindig elfelejtem, hogy a bérkommentelőknek semmire sincs válasza, csak választanak egy másik kártytát, tedd ezt te is.. elmult8év? soros terv? migráns? gyurcsány? a szocik loptak ezért mi is lopunk?(ez egyébként az egyik kedvencem, ez aztán érv..)

VaradiJanos 2017.09.15. 20:06:22

@Félek a soros tervtől Viktor véggyé meg!: itt is csak azért lehet, mert a parazita bloggerkéknek kell a kattintás-zsozsó

2017.09.15. 20:23:03

@VaradiJanos: bezony, én is attól félek, hogy ők ebből fognak megélni :) de semmi gond, jönnek a fideszes bérkommentelők, mint te, és támogatják a cikkírót.

blog pszichiáter 2017.09.15. 20:28:02

@VaradiJanos: Háááát... azért ennél frappánsabbat vártam. De látom már hat a haloperidol nálad.

VaradiJanos 2017.09.15. 20:32:14

@okostojas007: nem ebből élnek meg, hanem az alapítványból, de ahhoz produkálni kell a forgalmat

VaradiJanos 2017.09.15. 20:33:52

@blog pszichiáter: hú, nagyon megtetszett ez a gyógyszernév neked, sikerélményt okoz, hogy megjegyezted?

2017.09.15. 20:54:27

@VaradiJanos: hát.. akkor tisztában kéne lenne az alapitványok működésével.. nagy gondok vannak itt a fityiszes fejekben :)

anyadmajma 2017.09.15. 21:10:23

@okostojas007: nincsenek ott gondok. nincs ott semmi se:)

2017.09.16. 05:52:25

@blog pszichiáter: " a szerződést azonban az országgyűlési választás után már nem írták alá. A Medgyessy-kormány megváltoztatta az eredeti elképzeléseket, és acél helyett vasbetonszerkezetű hídra írt ki pályázatot "

Mihez kezdjek veled, te bohócdoktor? A megvalósult hídhoz jogilag nem sok köze van a Fidesznek. Medgyessyék új pályázatot írtak ki, ők szerződtek, az eredeti tervben szereplő kivitelezők helyett is másokat válogattak össze...mit ád isten, egyik a Strabag, amelyik addig képbe sem került...
Az építkezést viszont már (a puccsista) Gyurcsány kormányzása alatt kezdték és a Gyurcsány kormány is fejezte be. ha neked ebből az jön ki, hogy a Fidesz lopta ott is a pénzt...
A 'blog pszichiáter' nickedet javaslom változtasd meg 'udvari bolond'-ra. Attól, hogy egy közepesen gagyi internetes lexikonból összeollózol 40 sornyit és forrásmegjelölés nélkülözése mellett úgy próbálod eladni, mint saját elemzést, attól még nem leszel pszichiáter... viszont bolondot csinálsz magadból.

MACISAJT 2017.09.16. 09:30:57

Nézem a bal-és/vagy a hiszterolibsi sajtót, beszámolnak-e a blog alaptémáját adó tegnapi "tüntetésről"...
Hát, finoman szólva , nem dicsekednek.
Az a néhány elmebeteg akik cipősdobozokat rakosgattak meg az a pár sajtómunkás akit oda menesztettek...még az ingerküszöböt sem érte el..:-P

Sebaj, gulyás márton "aktivista"(mert ezek szerint ilyen foglalkozás is van) és bandája ismét betört az origo-hoz.
Hisztiztek egy sort, majd megunták és hazamentek.

Muhaha

Cycmen 2017.09.16. 09:31:01

@postumus mumus: . Mint a vércse, vagy éhes héja ugrik a döghúsra, vagy mint a kiéhezett szopóskurva az álló faszra.

Ezek a liberális metaforák azért mindent visznek!

blog pszichiáter 2017.09.16. 12:32:42

@Dorottya Veres: Aha. Szóval a fidesz jelölte ki a nyomvonalat, a fidesz készítette elő a beruházást. Jól van! A maradék kis haloperidolt megkaphatod.

@VaradiJanos: A nővérek állandóan szekíroznak hogy emeljem az adagod.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.09.17. 18:45:56

@a nagy hohoohooo: Szeretnék tisztelegni intelligens, tanítanivaló hozzászólásaid előtt egy kis gyűjtéssel:
Bocika úgy látom megint nyitvahagyta valamelyik túlértelmes a istállóajtót ...hehee Olyan mérhetetlenül agyhalott vagy, hogy szinte hullagyalázás téged a helyedre tenni ... Aztakurva hehee.....Fel kellene mérni, hogy birka és te közötted ki vezeti a "ki tud a leghülyébb" lenni címért folyó versenyt ...nézegetem magam a tükörben... hm... nem nézek ki teljesen hülyének... és mégis.... ( régen ezt úgy mondtuk, hogy tollas a hátam? Nem? Akkor ne nézzetek madárnak!) Dehát az evolúció.. ,nade ilyen gyorsan gyártja a selejtet?...Ugye elgondolkodtál azon, hogy hozzászólásod a fejedben lévő sötétség visszaigazolása? Igyekezz fiú! Ismertesd magad minél szélesebb körben! ...Mé'mindig a leghülyébbeket vezénylik ki trollkodni?......Szerencsétlen szellemi korlátolt csak röhögni lehet rajtad hehee...tanujj tinó...Széles mosollyal nyugtázom,hogy fingod sincs a témához,a dolgokhoz, helyből olyan hülyék vagytok mint más nekifutásból, a szellemi színvonalatok a bányászbéka segge alatt van, szóval az sem érdekel ha agyvérzést kaptok,..hehee...
Na, kábé ilyen hiteles minden amit
mondanak... ezen már csak röhögni lehet.... vagy sírni...
Fel kellene mérni, hogy ki vezeti a "ki tud a leghülyébb" lenni címért
folyó versenyt ...Az apád faszát szerencsétlen...Mi lenne, ha az ilyeneknek emberi agyvelőt juttatnának a fejébe?
A teste kilökné.
süti beállítások módosítása